ویژگی های یک بخاری خوب

 برای اینکه بدانید آیا آبگرمکنی که انتخاب می کنید می تواند محیط داخلی را گرم کند، باید از ریاضیات استفاده کنید. اندازه خانه تان را در 3 ضرب کنید سپس توان بخاری را بر 24 تقسیم کنید، اگر نتایج دو عدد تفاوت چندانی با هم نداشتند یعنی بخاری شما کاملا با فضای داخلی شما همخوانی دارد. مثلاً برای خانه ای که عرضش 70 متر است ابتدا باید 70 را در 3 ضرب کنید و حاصل آن می شود 210. سپس ظرفیت بخاری مثلاً 4800 را بر 24 تقسیم کنید و حاصل آن 200 می شود. تفاوت زیادی بین اعداد 210 و 200 وجود دارد و به جرات می توان گفت بخاری انتخابی شما کاملاً صحیح است. مناسب برای محیط داخلی شما



یک بخاری را با توجه به اندازه خود انتخاب کنید، فرمول محاسبه برای آن در پاراگراف قبلی آورده شده است.

این بخاری خریداری شده باید دارای برچسب رده انرژی باشد.

بخاری های بزرگتر دارای ورق فلز بیشتری در ساخت خود هستند، بنابراین گران تر هستند.

بخاری ها باید دارای استاندارد و دارای سیستم ترموکوپل باشند.

بخاری های دیواری خروجی حرارت کمتری دارند اما این نوع بخاری فضای کمتری را نسبت به بخاری های کفی اشغال می کند.

بخاری های برقی پول سوز در نظر گرفته نمی شوند و مصرف انرژی بیشتری دارند.

طول شیلنگ گاز بخاری باید حداقل 120 سانتی متر باشد.

وقتی بخاری روشن است باید دودکش آن داغ باشد در غیر این صورت راه عبور هوا مسدود می شود و بسیار خطرناک است.

بخاری ها بسته به سایز و طراحی قیمت های متفاوتی دارند. این بخاری ها از قیمت 80 هزار تن شروع و تا 1 میلیون تن متغیر خواهد بود. کمترین قیمت موتور الکتریکی است.

خانه شما چند متر است؟

یکی از معیارهای مهم و بدیهی برای انتخاب بخاری، در نظر گرفتن اندازه خانه یا فضایی است که بخاری برای تامین گرما به آن نیاز دارد. این مهم است حتی زمانی که در یک مغازه کوچک با بخاری 14k بالا گیر نکرده اید. توصیه کارشناسان به شرح زیر است.

* اجاق گازهای دیواری با دودکش: برای فضاهای داخلی کوچکتر از 50 متر مربع

* گرمایش بدون دودکش: کمتر از 50 متر مربع در فضای بسته

* بخارا از 8 تا 12 هزار: از 50 تا 70 متر مربع

* گرمایش 12 هزار به بالا: بالای 70 متر مربع. متر

* بخاری طرح شومینه: اتاق نشیمن

کلاس انرژی آن چقدر است؟

سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت به‌طور مرتب از خطوط تولید محصولاتی که انرژی مصرف می‌کنند، حتی یخچال، نمونه‌برداری می‌کند تا میزان مصرف و مشخصاً درصد مصرف بهینه و بازده انرژی را در بین آنها مشخص کند.

اگر به محصولی برخورد کردید که این دسته انرژی را ندارد، بدانید که در بخاری ماسه وجود دارد. آنها با نمونه گیری همکاری نکردند یا محصولشان اصلا کیفیت خوبی ندارد.

الف و ب بهترین گزینه هستند، اما با وجود اینکه در دسترس نیستند، به ردیف های اول C و D که لوت هستند بسنده کنید. توضیح دیگر این است که بخاری های دارای دودکش 30 درصد و دودکش ها تا 50 درصد انرژی را هدر می دهند، اما بدون دودکش تا 99 درصد بهینه هستند.

عملکرد گرمایش خوب

سیگار بکشیم یا نکشیم؟

ضرب المثلی ترکمنی می گوید: آتش بی دود نیست جوانی بی گناه نیست. با وجود این، اهالی فن‌آوری‌های جدید ادعا می‌کنند که آتش را به جان اجاق‌های گازی انداخته‌اند که فقط مشعل دارند، بدون دود.

اما فریب اعلامیه های اولیه این شرکت را نخورید. آنها در کنار تعارف خود هشدار می دهند - از سر ناچاری - نمی توان از این بخاری ها در همه جا استفاده کرد.

آنچه در بخاری های بدون دود اهمیت دارد استفاده از سیستم ایمنی ODS است.

به محض اینکه اکسیژن محیط به هر دلیلی به 18 درصد یا کمتر برسد، سیستم جریان گاز بخاری را قطع می کند و تا زمانی که مخلوط هوا مناسب نباشد بخاری را نمی توان روشن کرد و روشن کردن بخاری خطرناک است. بخاری (مرجع). : این بخاری برای خودکشی با مسمومیت با مونوکسید کربن مفید نیست.)

استفاده از این بخاری در فضاهای بسته مانند اتاق خواب، حمام، زیر پله ها، انبارها، پارکینگ ها، حمام ها، هتل ها، مهدکودک ها، مهدکودک ها و هر جایی که هوای مطبوع وجود ندارد ممنوع است. قدم هایت را به خاطر بسپار

چند گرم در هزار؟

در روزهای سرد بازار این دستگاه ها گرم است اما معمولاً قیمت ها در بازار بخاری بر اساس چند معیار خاص متفاوت است که مهم ترین آن ها حجم بخاری و به نوعی توان حرارتی خروجی است.

البته هر چه اجاق گاز بزرگتر و قدرتمندتر باشد، صفحات فلزی بیشتری استفاده می شود و رنگ نسوز ضخیم تر است و در نتیجه گران می شود.

علاوه بر این، اغلب پول طراحان زیباتر و متفاوت تر در هزینه بخاری سرمایه گذاری می شود. اما با فرض اختلاف حدود 5-10 هزار تومان - صرف نظر از برند سازنده بخاری گازی - بخاری های گازی را می توان بر اساس ظرفیت آنها (6، 8، 10، 12، 14 هزار و بیشتر) بر اساس قیمت طبقه بندی کرد. اما شاید شما به برند خاصی اهمیت می دهید.

لینک منبع:   https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی

[ بازدید : 123 ]

[ شنبه 28 مرداد 1402 ] 22:24 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]