فرق کرم پودر با موس چیست و کدام بهتر است؟


امروزه آرایش کردن به یکی از عادات روزمره افراد تبدیل شده است. افراد کمی هستند که وقتی از خانه بیرون می آیند آرایش نمی کنند. راز ماندگاری آرایش در استفاده از فونداسیون مناسب است. برای این کار، ابزارهای کرم، خمیری و کانسیلر عالی در بازار وجود دارد. همه اینها انواع مختلفی دارند. در این مطلب در مورد موس صحبت می کنیم که تفاوت بین خامه پودری و موس چیست و کدام بهتر است. اگر این سوال را دارید با ما همراه باشید.

موش چیست؟

موش چیست؟

قبل از اینکه بخواهید در مورد تفاوت کرم پودر و موس صحبت کنید، بهتر است در مورد موس بیشتر بدانید. موس در واقع مخلوطی از خامه پودر و پنکیک است که ویژگی های هر دو محصول را دارد و در گروه خامه پودر قرار می گیرد. استفاده از موس مانند کرم پودر است. یعنی برای صاف کردن پوست صورت استفاده می شود. بافت این محصول نسبت به کرم پودر چسبندگی و یکپارچگی بیشتری دارد و همین ویژگی باعث پوشاندن بهتر آن می شود.

موش ها چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از ویژگی های جالب ماوس، بافت نرم و سبک آن است. بافت فوم سفت، خشک و خشک نیست و صورت را نرم و صاف می کند. همچنین مواد موجود در آن از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. البته این ویژگی به این معنی نیست که پوشش کمتری دارد یا مفید نیست. زیرا ماوس دارای قاب محکم و حرفه ای است. این ویژگی ها به این معنی است که نیازی نیست نگران آکنه یا لکه های صورت خود باشید.

محصولات آرایشی باید برای تمام فصول مناسب باشند. این یک ویژگی بسیار مهم ماوس است. استفاده از این محصول آرایشی در تابستان باعث روشن شدن پوست هنگام تعریق نمی شود. در زمستان، هوای سرد باعث مالش موش نمی شود. پس حتما خرید ماسک را در برنامه خود قرار دهید. زیرا این محصول ضد عفونی کننده تمام فصول است. البته این مزایا در بهترین کرم پودر نیز وجود دارد و نمی توان از آن به عنوان تفاوت کرم پودر و موس یاد کرد.

مزایای ماوس

در مورد موش با کیفیت خوب چیزی برای گفتن وجود ندارد. وظیفه ما رعایت عدالت در محتواست. بنابراین، در زیر یک مرور مختصر از جنبه های مثبت ماوس آورده شده است:

ساختار یکپارچه و منسجم؛

پوشش عالی؛

نرم کننده پوست؛

مرطوب کننده پوست

نرم کننده ها؛

مناسب برای استفاده روزانه

پوشش مات؛

رنگ روشن روی پوست صورت؛

ماندگاری طولانی؛

به طور یکنواخت روی پوست پخش کنید.

کرم پودر چیست؟

کرم پودر چیست؟

امروزه همه کم و بیش با کرم پودر آشنا هستند. کرم پودر یا کرم پودر جلوه زیبایی به پوست می دهد و لک های پوست را می پوشاند. پوشاندن یا صاف کردن این پوست یکی از وظایف کرم پودر است. اما این تنها وظیفه نیست. کرم زیرسازی به عنوان پایه روی پوست عمل می کند و پوست را برای آرایش آماده می کند. کرم پودر انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، شما می توانید با توجه به نوع پوست خود بهترین کرم پودر را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید. خرید کرم پودر متناسب با نوع و نوع پوست شما زیبایی آرایش شما را تضمین می کند.

تفاوت کرم پودر و موس

کرم های فونداسیون و موس هایی که تا به حال دیده اید عملکرد مشابهی دارند. اما آنها دقیقاً یکسان نیستند. در ادامه با تفاوت این دو محصول زیبایی بیشتر آشنا خواهید شد. برخلاف موس که نیازی به پنکیک ندارد، کرم پودر با پنکیک بهتر است. زیرا عرق پوست صورت با درخشندگی آن همزمان است. در چنین مواقعی استفاده از پنکیک ضروری است. اگر موش اینطوری نباشد، حتی اگر پوست عرق کند، خیلی فرقی نمی کند. یکی دیگر از تفاوت های کرم پودر و موس زیبایی، بافت آن است. کرم پودر اغلب روان و شل است، در حالی که موس کرمی و فشرده است.

همچنین همانطور که قبلا اشاره کردیم ماندگاری موس نسبت به کرم پودر بیشتر است و برای آرایش های خاص و مهمانی های طولانی تر مناسب است. در عین حال کرم پودر بیشتر برای آرایش روزانه مناسب است. اشاره کردیم که کرم پودر انواع مختلفی دارد. برخی از آنها سبک تر و برخی از نظر ساختار سنگین تر هستند. کرم های زیرسازی سنگین برای آرایش روزمره خوب نیستند. زیرا منافذ باز پوست را می پوشاند. در عین حال بافت ماوس سبک است و منافذ را کاملا نمی پوشاند. به همین دلیل برای آرایش روزمره در مقایسه با کرم پودرهای سنگین بهتر است.

مزیت دیگر موس به کرم پودر.

میزان چربی کرم پودر با توجه به نوع آن متفاوت است. موش ها حاوی روغن کمتری هستند و برای پوست های چرب بهترین هستند.

موس به صورت ظاهری مات می بخشد و از زیبایی آن جلوگیری می کند.

موس نسبت به خامه پودر غلیظ تر است و بافت نرم تری نسبت به کرم پودر دارد.

برای مات شدن شفاف باید از پنکیک استفاده کنیم. ماوس برای نصب یا مات کردن به محصول دیگری نیاز ندارد. چون ترکیبی از خامه و پنکیک است.

بسته بندی کرم پودر به صورت لوله ای، شیشه ای یا بطری پمپ می باشد. ساختار موس سبک و خامه ای باعث می شود بسته بندی آن آسان باشد و شما موس را در کاسه شیشه ای خریداری کنید.

موس بخریم یا کرم پودر؟ کی بهتره؟

اکنون که تفاوت بین کرم پودر و موس را می دانید، وقت آن است که انتخاب کنید کدام محصول مناسب شماست. برای دریافت پاسخ، باید میزان آرایش مورد نظر خود را مشخص کنید؟ به عبارت دیگر، آیا برای یک مهمانی و جلسه مهم باید آرایش کنید و آیا نیاز به آرایش طولانی مدت دارید؟ یا یک آرایش ساده با نیازهای شما مطابقت خواهد داشت؟ اگر پاسخ شما آرایش دائمی است، بهتر است از موس استفاده کنید. در غیر این صورت، یک کرم پودر معمولی ممکن است نیاز شما را برآورده کند. توجه داشته باشید که این روزها کرم بی بی و سی سی کرم نیز وارد بازار شده است که تا حدودی پوست را می پوشاند. همچنین برای پیاده روی یا خرید بهتر است به جای کرم پودر یا فوم از کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

یک پیشنهاد ویژه و کاربردی

امیدواریم با اطلاعات ما در مورد تفاوت کرم پودر و موس ایده گرفته باشید. شما احتمالاً از آن دسته افرادی هستید که بهترین فونداسیون، موس، ضدآفتاب، کرم BB، کانسیلر و کانسیلر را جمع آوری کرده اید. خبر خوب برای شما این است که می توانید تمامی این محصولات را در فروشگاه اینترنتی اردم با قیمتی مقرون به صرفه بیابید و کیفیت و ایمنی محصولات را با قیمتی پایین تضمین کنید. بر اساس این اطلاعات به صفحه اصلی فروشگاه رفته و محصول مورد نظر را سفارش دهید. شما از چه محصولاتی استفاده میکنید؟ کرم پودر یا موس؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

مراجعه به ادامه مطلب: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

[ بازدید : 249 ]

[ شنبه 11 شهريور 1402 ] 8:57 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]