لپ تاپ لنوو چه ویژگی هایی دارد؟


اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید، احتمالاً نام لنوو را شنیده اید. لنوو یک برند چینی است که مانند دیگر شرکت های موفق چینی توانسته در سال های اخیر سهم خوبی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. ارائه کیفیت قابل قبول و قیمت رقابتی یکی از دلایل اصلی موفقیت این برند است، بنابراین با توجه به قیمت فعلی لپ تاپ های لنوو می توان با خیال راحت محصولات این شرکت را جزو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های بازار دانست. لنوو با شناخت بازار و نیازهای آن، کامپیوترهای نوت بوک را در سری های مختلف تولید و روانه بازار کرده است که در ادامه معروف ترین آنها را مشاهده می کنید.

مدل های مختلف لپ تاپ لنوو

· Ideapad

این مدل از لپ تاپ های لنوو برای افرادی مناسب است که بازی های سبک انجام می دهند و یا می خواهند از لپ تاپ سبک برای کارهای روزمره خود استفاده کنند. لپ تاپ های این خانواده با مدل ها و مشخصات متنوع در بازار ارائه می شوند و لیست قیمت محصولات این دسته بسیار مقرون به صرفه و به صرفه می باشد.

· Thinkpad

این مدل یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های لپ تاپ لنوو می باشد. این محصول با توجه به ویژگی های ساختاری خود مانند ساخت بدنه باکیفیت، استفاده از حسگر بیومتریک اثر انگشت و ... این برای کاربران حرفه ای و اداری بسیار مفید خواهد بود. این لپ تاپ خانوادگی فایل هایی را که ذخیره می کنید با استفاده از تراشه TPM در لپ تاپ رمزگذاری می کند.

· ارتش

لنوو نیازهای گیمرها را نادیده نگرفت و خانواده Legion را به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی و روانه بازار کرد. لنوو در ساخت این لپ تاپ ها از آخرین نسخه پردازنده های موجود در بازار استفاده می کند و از حافظه SSD برای افزایش سرعت این لپ تاپ ها استفاده می کند.

· یوگا

اگر از علاقه مندان به انعطاف پذیری و داشتن یک دستگاه چندکاره هستید، لنوو سری یوگا را برای شما ساخته و نام مناسب و مناسبی را نیز برای آن انتخاب کرده است. این لپ تاپ خانوادگی به راحتی زوایای 360 درجه را می گیرد و می توان گفت مهمترین نقطه قوت آنها استفاده از صفحه نمایش لمسی است.

ویژگی های اصلی لپ تاپ های لنوو

یکی از دلایلی که باعث موفقیت لنوو شد، تولید یک سری نوت بوک های مختلف با توجه به نیاز بازار بود. اما دلیل اصلی محبوبیت این برند به خصوص در بازار ایران، ویژگی های این برند لپ تاپ است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: نمایندگی رسمی ایسوس
· نوآوری

یکی از اصول اصلی برند لنوو، سرمایه گذاری بر نوآوری و خلاقیت است. این شرکت جلسات طوفان فکری زیادی برگزار می کند و از بازخورد همه کارکنان خود با آغوش باز استقبال می کند. لپ تاپ های سری یوگا نیز حاصل این جلسات طوفان فکری هستند. این لپ تاپ شگفت انگیز به کاربران این امکان را می دهد که یک لپ تاپ و یک تبلت را در یک محصول تهیه کنند.

طراحی خاص

شرق آسیایی ها به اصول و گذشته خود بسیار وفادار هستند و در بین چینی ها نیز می توانید این مشکل را به وفور مشاهده کنید. طراحان لپ تاپ لنوو در تمامی طراحی های خود از عناصر و اشیای باستانی چینی الهام گرفته اند تا جدای از جلب رضایت کاربران و ارائه طرح های خاص و مدرن، اصالت را به طراحی های خود بیاورند.

· تجهیزات مدرن

لنوو محصولات خود را با استفاده از آخرین ویژگی ها و محصولات ارائه شده در بازار طراحی می کند، از جمله:

لانه لانه مجلس

سنسورهای بیومتریک

لولاها را بلند کرده و قفل کنید

صفحه لمسی

مداد

پردازنده های قدرتمند نسل دهم اینتل

سیستم خنک کننده بدون فن

قیمت لپ تاپ Lenovo
لپ تاپ های لنوو از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. لنوو مدل های متنوعی را برای سلیقه ها و نیازهای مختلف تولید کرده است. اما به طور کلی کمترین قیمت روز لپ تاپ لنوو در حال حاضر لپ تاپ Lenovo V15 N4020 است که حدود 7 میلیون یوان است و بالاترین قیمت متعلق به لپ تاپ لنوو i7/8/512/6 Legion 5 است. قیمت حدود 33 میلیون تن است.

منبع مورد اعتماد برای خرید لپ تاپ لنوو

اگر تصمیم به خرید لپ تاپ لنوو گرفته اید، یکی از بهترین راه ها خرید آنلاین است. زیرا در این صورت امکان مقایسه و خواندن نظرات سایر کاربران را خواهید داشت تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. مقدار کمی اضافه کنید. اما نگرانی های خرید آنلاین، امنیت، گارانتی، پشتیبانی و غیره. همچنین یکی از معایب این روش است. برای رفع این مشکل فروشگاه های کامپیوتر منبع وارد میدان شده اند و با ارائه تضمین و پشتیبانی در محیطی امن سعی در رفع نگرانی مشتریان داشته اند. محصولات کامپیوتری سورس به دلیل ارسال مستقیم و در دسترس بودن در نوار لوازم جانبی کشور قیمت های پایین تری نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین و حضوری دارند و برای تایید این موضوع می توانید لیست قیمت موبایل لنوو و سایر محصولات را در ویو مشاهده نمایید. . وب سایت منابع کامپیوتری و مقایسه با فروشگاه های دیگر.

علاوه بر این، سورس کامپیوتر انواع محصولات الکترونیکی، از تلفن همراه گرفته تا ماشین‌های اداری و غیره را نیز به فروش می‌رساند و به شما کمک می‌کند هر آنچه را که نیاز دارید از یک فروشگاه مورد اعتماد دریافت کنید.

[ بازدید : 158 ]

[ سه شنبه 21 شهريور 1402 ] 15:41 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]