معرفی و نقد و بررسی سریال Arkin: League of Legends


آرکین با نام کامل "آرکین: لیگ افسانه ها" یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن فرانسوی-آمریکایی به کارگردانی کریستین لینکه و الکس یی است که در سال 2021 منتشر شد. این مجموعه انیمیشنی درام، اکشن، فانتزی، ماجراجویی است که داستان باستانی را روایت می کند. افسانه های زنان

این سریال که در سایت IMDB امتیاز 9.4 و در Rotten Tomatoes امتیاز 8.8 دارد، به عنوان دهمین سالگرد لیگ افسانه ها رسما اعلام شده است. Arkin توسط Riot Games و Fortis، یک استودیوی فرانسوی مستقر در پاریس که خدمات انیمیشن ارائه می دهد، توسعه یافته است. Arcane در حال حاضر در Netflix و Tencent (شبکه چینی) در حال پخش است.

نقد و بررسی و معرفی این فیلم سینمایی را با هم  در پارت نیوز می خوانیم.

تمام داستان های مجموعه انیمه Arkin: League of Legends مدت ها پیش اتفاق می افتد و داستان ها توسط شخصیت های مختلف روایت می شود. این مجموعه که بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است، برای مخاطبان بزرگسال (بیش از 16 سال) در نظر گرفته شده است و اغلب شامل دغدغه های بزرگسالان است. در این فیلم شهره آگداسلو، جی بی بلنک، مایلز براون، رمی هیل، میا سینکلر جینز و جاش کیتون به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال Arkin: League of Legends

آرکین روی دو شخصیت اصلی تمرکز می کند. دو شخصیت نمادین به نام‌های Jinx و خواهرش Vui. داستان درباره دو خواهر است که در خیابان‌های شهرهای افسانه‌ای Zaon و Piltover بزرگ شده‌اند. دو شهر نماد تکنولوژی، اتوپیا و آنتی اتوپیا. جینکس و ووی با هم دوست نیستند و حتی در بازی، جینکس یک تروریست بدنام است که از انفجار و تخریب لذت می برد، در حالی که ووی یک کلانتر است و برای نظم و قانون کار می کند. آرکین به رابطه این دو خواهر و اینکه چرا سرنوشت آنها متفاوت است می پردازد.

پیلتور مرکز والوران است، شهری زیبا روی صخره‌ای مشرف به دریا، با زیبایی‌شناسی استیم پانک (یک ژانر علمی تخیلی درباره دوره‌ای از تاریخ در اواخر دهه 1980 و 1990)، که معمولاً به آن اشاره می‌شود. به عنوان یک شهر خیالی در دوره رنسانس. این نقطه عطفی در هنر و تجارت و همچنین دوره ای از اختراعات مانند هواپیمای غول پیکر بود. در عوض، Zaon جنبه منفی و تاریک انقلاب صنعتی است.

محل زائون را یک شهر زیرزمینی می دانند. پر از پیچ و خم، انباشته شدن لوله ها و دود است. مکانی پر از مواد شیمیایی صنعتی، دانشمندان دیوانه، بازارهای سیاه و ناهنجاری های اجتماعی. در واقع مردم این شهر زنده نیستند و فقط برای زنده ماندن تلاش می کنند و افراد شرور زیادی در این شهر متولد می شوند.

سری منتقدان Arkin: League of Legends

مقالات مجله

تارا بنت وقتی صحبت از اقتباس بر اساس بازی های رایانه ای می شود، فرض بر این است که جایی برای بزرگسالان وجود ندارد. بسیاری از سریال ها بر اساس بازی های کودکانه ساخته می شوند. مثل انگیری برد یا سونیک. به همین دلیل است که نتفلیکس و ریوت گیمز دست به چنین ریسکی زدند و این سریال را بر اساس بازی رایانه ای قدیمی League of Legends به اختصار (LOL) ساختند.

سری Arkin ترکیبی شگفت انگیز از انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی در استودیوی فرانسوی Fortiche است که توسط سازندگان بازی اصلی League of Legends ساخته و ارائه شده است. این بازی در ده سال 8 میلیون بازیکن داشت که در دنیای افسانه ها غوطه ور شدند. اما مانند بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای که تبدیل به فیلم شده‌اند، بارها و بارها ثابت شده است که چنین اقتباس‌هایی می‌توانند آثاری بسیار موفق و پرطرفدار باشند، اما این یک چالش همیشگی است که چگونه می‌توان بین طرفداران بازی و مخاطبان فیلم تعادل برقرار کرد. مردم را جذب کند.غیربازیکن بودن.

شاید این دلیل موفقیت مجموعه Arkin: League of Legends باشد. سالها شخصیت پردازی موفق لینکه و یی در داستانی که دائما در حال تحول و گاه غیرمنتظره است. آنها این سریال را منحصرا برای بزرگسالان ساختند تا در صورت لزوم بتوانند از خشونت و زبان جنسی برای داستان های تاریک و تاریک خود استفاده کنند تا بزرگسالان را نیز جذب کنند.

برخلاف دیگر سریال‌های حماسی و اسطوره‌ای مانند بازی تاج و تخت و سایه‌ها و استخوان‌ها، آرک بیشتر بر مسائل سیاسی و درگیری‌های خانوادگی در بخشی از جهان که جادو وجود دارد تمرکز می‌کند. اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید، از زیبایی بصری شهرهای پیلتور و زائون شگفت زده خواهید شد. حتی اگر اهل بازی های ویدیویی نباشید، دیدن هر سکانسی از این انیمیشن از نظر بصری شما را شگفت زده می کند. تمام جزئیات به خوبی رعایت شده است. همچنین شما جذب تصاویر طبیعی، نورپردازی و ترکیب رنگ های ایجاد شده برای شهرهای مختلف و خاص خواهید شد. کارگردانان این مجموعه، پاسکال شارو و آرنو دلورده، از تمام قابلیت های دوربین برای ثبت پس زمینه ای منحصر به فرد استفاده کردند و حرکت باورنکردنی دوربین، تصاویر را پویا و زنده کرد.

آنها سکانس های اکشن ظریف و بسیار خلاقانه ای ارائه می دهند و از نظر حرکتی نیز این موضوع را در نظر دارند که این انیمیشن بر اساس یک بازی رایانه ای ساخته شده است. بسیاری از سریال های محبوب نیز می توانند از این انیمیشن به عنوان مرجعی برای تحلیل و زمان بندی بین صحنه های اکشن و فریم ها استفاده کنند.

مجموعه Arkin: League of Legends همچنین دارای جلوه های صوتی فوق العاده ای است که از نظر صوتی بسیار به واقعیت نزدیک است. هر قسمت از این انیمیشن موسیقی خاص خود را دارد که ضربان داستان را به تصویر می کشد و گاهی بیننده را شوکه می کند. حتی تیتراژ Enmi of Imagine Dragon آنقدر زیباست که نمی توان از آن گذشت. بازی ویدیویی League of Legends به قدری جذاب است که حتی اگر هیچ بازی ویدیویی را دوست نداشته باشید، این بازی ارزش یک بار گم شدن در دنیای افسانه ها را دارد.

سایت چند ضلعی

Austin Goslin Arkin: The League of Legends داستانی مناسب برای بزرگسالان با علاقه جوان است. آرکین شبیه برنامه کودک نیست. پر از دشنام، کلمات سیاه، خون، حوادث غم انگیز و بخش های ناراحت کننده است. اما هیچ کدام از آن ها زیاده روی نمی کنند و شخصیت ها را باورپذیر و قابل درک نمی کنند. این یکی از ویژگی های سرگرم کننده اما تاریک فیلم های مارول است که البته از نشان دادن غم و اندوه و افکار بزرگترها فراتر نمی رود. این نحوه پیشبرد شخصیت ها برای ساخت League of Legends است.

یوروگیمر یوروگیمر

کریس تاپسل برای اینکه طرفدار Ark: League of Legends باشید، لازم نیست که از طرفداران بازی ویدیویی League of Legends باشید. این انیمیشن مقدمه این بازی است و در واقع هدف از این معرفی کاملا مشخص است. موج جدیدی از طرفداران را به روشی کاملاً نوآورانه جذب کنید، که احتمالاً طرفداران مادام العمر این سبک انیمه خواهند بود. داستان آرکین به گذشته های دور مرتبط است. در برهه ای از تاریخ که به وضوح درست نیست. این انیمیشن تنها به چند شخصیت از League of Legends می پردازد و همه افراد این مجموعه چند سال جوان تر هستند.

تعیین کننده

Joel Keller سریال انیمیشن Arkin: League of Legends نوعی مکاشفه و ماجراجویی است. مخصوصاً به عنوان یک سریال تلویزیونی. شخصیت‌های واقعی با عبارات واقعی، حرکات و واکنش‌های طبیعی که گاهی به نظر می‌رسد با تکنولوژی موشن کپچر خلق شده‌اند تا انیمیشن. صحنه های تعقیب و گریز و مبارزه ارزش بصری دارند و صرفاً اقدامی بیهوده نیستند. حرکت به حرکت، حتی دست‌ها توسط بهترین انیمه‌نویسان کشیده و خلق می‌شوند تا نمایشی جذاب و رضایت‌بخش ارائه کنند. اما این انیمیشن مملو از صحنه های خشن و دیالوگ های تاریک است که قطعا بیشتر از هر گروه دیگری برای جوانان جذابیت دارد.

یک ورزش یک ورزش الکترونیکی است

آماندا تان آرکین: بهترین قسمت از مجموعه انیمیشن League of Legends دیدن روابط بین شخصیت ها از دریچه تلویزیون از منظر یک بازیکن لیگ افسانه ها است. تنش بین شخصیت های نمایشنامه را می بینیم و حالا که روابط آنها را می بینیم دلیل این سختی ها را می فهمیم. چرا بین جینکس و وو فاصله وجود دارد؟ چرا جینکس اینقدر از خواهرش متنفر است؟ من نمی توانم صبر کنم تا ویکتور را به یک هیولای غول پیکر تبدیل کنم. کی وو و کیتلین با هم ملاقات خواهند کرد؟ و…

آرکین ما را وارد ماجرایی می‌کند که نمی‌توانیم در League of Legends انجام دهیم. طرفداران انیمه می دانند که تولید 12 یا 13 قسمت از یک انیمه بیش از یک سال زمان می برد. آرکین 6 سال طول کشید و مشخص است که ساخت چنین مجموعه ای چقدر طول کشیده است.

[ بازدید : 178 ]

[ پنجشنبه 18 آبان 1402 ] 19:54 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]