پاکسازی پوست صورت؛ مزایا، معایب و اقدامات آن

یکی از مهم ترین اقداماتی که هر فردی می تواند برای حفظ جوانی و زیبایی انجام دهد، مراقبت دقیق و صحیح از پوست صورت است. چنین درمان هایی می تواند به راحتی جایگزین لوازم آرایشی مضر و حاوی سرب در زنان شود. مراقبت از پوست و جوانسازی پوست صورت در دنیای امروز بسیار رایج شده است و می توانید با چند روش ساده در خانه پوست صورت خود را پاکسازی کنید. هر چه بیشتر از پوست خود مراقبت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. این گونه درمان ها به روش های مختلفی انجام می شود و شما باید با توجه به نوع پوست و میزان آسیب، نوع مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب روش مناسب برای جوانسازی پوست و کانتورینگ صورت منجر به صددرصد نتیجه و حتی صرفه جویی در هزینه های آتی می شود. در برخی موارد حاد پوست آسیب دیده به راحتی قابل ترمیم نیست و تمامی آسیب ها و عیوب برطرف نمی شود زیرا درمان در زمان مناسب انجام نشده است. پاکسازی پوست صورت به هر روشی مطمئن امری ضروری است و باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

دکتر فاطمه حبشی

پاکسازی صورت چیست؟ چگونه انجام می شود؟

این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بر اساس اهداف متفاوت است. به عنوان مثال، پاکسازی صورت می تواند:

حلقه های تیره دور چشم

آسیب های عمیق صورت

پوست کدر

آلودگی شدید

همچنین خطوط ریز را در چند جلسه از بین می برد.

با استفاده از این روش می توان پوست را در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون بیهوشی و خونریزی پاک کرد.


برای تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه از چه وسیله ای استفاده می شود؟

به این ترتیب از تجهیزات خاصی مانند تونل ال ای دی نیز استفاده می کنند. به عنوان مثال، هر رنگ دستگاه عملکرد خود را دارد و حداکثر به مدت 60 دقیقه زیر دستگاه در حالت آویزان قرار می گیرید. پاکسازی صورت در درجه اول برای جوانسازی افراد مسن و برای تولید کلاژن انجام می شود. نکته قابل توجه در مورد این درمان این است که محدودیت سنی وجود ندارد و متخصصان زیبایی در تهران بسته به سن و شرایط خاص می توانند از دستگاه های مختلفی استفاده کنند.

زمان پاکسازی صورت برای هر فردی متفاوت است و معمولاً 2 تا 2 ساعت و نیم طول می کشد. این روش درمانی مورد تایید بسیاری از متخصصان در زمینه زیبایی قرار گرفته است و میزان آسیب فیزیکی در واقع کمتر از 1 درصد است. برای پاکسازی پوست صورت می توانید به پزشکان متخصص و کلینیک های معروف مراجعه کنید.


چه چیزی در انتخاب متخصص پاکسازی صورت مهم است؟

مهم ترین چیزی که نتیجه بهتری به شما می دهد داشتن تجربه شخصی و شناخت کامل از پوست است. به این ترتیب می توانید در عرض چند ساعت پوست خود را تمیز و صاف کنید و از زیبایی خاص و طبیعی آن نهایت لذت را ببرید. این کار معمولا بدون سوزن انجام می شود و بیشتر کار به صورت ماساژ صورت انجام می شود تا ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر به بافت های داخلی پوست نفوذ کنند و تنها سوزنی که برای تمیز کردن پوست صورت استفاده می شود سوزن. وظیفه حذف روغن را بر عهده دارد.

به این ترتیب در نهایت می توانید روند درمان را با آرامش پشت سر بگذارید و همچنین می توانید بیشترین احساس راحتی و لذت را از آرامشی که دارید به دست آورید. در حین کار کارشناس باید تمام نقاط ریز و درشت را به دقت رعایت کند. این فرآیند در چندین مرحله کاربرد انجام می شود و برای افرادی که پوست کثیف تر و آسیب دیده تر دارند، تعداد مراحل درمان طولانی تر است.

از طرفی بعد از اتمام جلسه پاکسازی صورت به راحتی می توانید به زندگی قبلی خود برگردید و دوره نقاهت در این درمان وجود ندارد. پیشرفت علم و فناوری باعث گسترش روش ها و تجهیزات درمانی شده است.


مراحل تمیز کردن صورت به ترتیب

پاکسازی صورت نسبت به روش های دیگر شامل مراحل مختلفی است که انجام صحیح این مراحل و دقت بالای متخصص با نتیجه کار ارتباط مستقیم دارد. از این رو از شما دعوت می کنیم این مقاله از کلینیک پوست و مو رازی را دنبال کنید تا مراحل پاکسازی پوست صورت را به تفصیل توضیح دهید.


مرحله اول معاینه توسط متخصص پوست و صورت

در این روش درمانی ابتدا متخصص پوست شما را معاینه می کند و روش درمانی مناسب را با توجه به پوست شما ارائه می دهد و در طی چندین جلسه متخصص با کمک انواع پاک کننده های پوست صورت و انواع ماسک های پودر و ژل آسیب را برطرف می کند. از نابودی .


آماده سازی اولیه اپلیکاتور برای پاکسازی پوست صورت

در مرحله بعد پس از مشاوره فرد را روی تخت می خوابانند و سپس با کمک هدبند موهای او را می بندند تا درمان بهتر انجام شود. علاوه بر این، پاکسازی صورت برای زنان مناسب نیست و مردانی که خواهان پوستی بهتر هستند نیز می توانند از این روش بهره مند شوند. تعداد دستگاه های پاک کننده صورت موجود امروزه بسیار زیاد است و شما باید یک دستگاه ایمن و مجهز را انتخاب کنید تا نتایج بهداشتی مناسبی برای پاکسازی صورت خود داشته باشید.

آموزش صفر تا صد فیشیال صورت

فرآیند پاکسازی پوست را با دستگاه شروع کنید

در مرحله سوم با استفاده از دستگاه هایی پوست را برای تشخیص نور و ناهنجاری های صورت بررسی می کنند. این دستگاه ها به گونه ای هستند که حتی کوچکترین کدورت را تشخیص داده و متخصص را در جریان آن قرار می دهند. پس از معاینه فرد، درمان شروع می شود، پوست برخی افراد به اسید واکنش نشان می دهد و فرد آگاه و با تجربه باید کمتر از ماسک اسید استفاده کند. این روش مانند کج کردن سطح با دستگاه باید با دقت زیادی انجام شود.


بخور معطر برای پاکسازی بهتر پوست

در مرحله چهارم، فرد در زمان‌های مختلف زیر دستگاه ماساژ قرار می‌گیرد، این دستگاه پوست را برای پاکسازی پوست صورتی آماده می‌کند که رطوبت بیشتری به بافت زیر پوست و منافذ می‌رساند. اگر پوست آسیب بیشتری دیده باشد، فرد برای مدت طولانی زیر این دستگاه خواهد بود.


استفاده از مرطوب کننده ها روی پوست

در مرحله بعد پس از بخور از پودرها، ژل ها و حتی مرطوب کننده های مختلف استفاده می کنند. در این مرحله متخصص باید از بهترین ماسک های خانگی برای روشن شدن پوست و همچنین مواد دارویی اصل استفاده کند تا زیباجو دچار . بدون آلرژی


ملانینه سازی با دستگاه مخصوص پاکسازی صورت

در مرحله پنجم درمان تکمیلی با دستگاه های هیدروفیسیال مخصوص شروع می شود، اکثر مراکز از الگوهای 6 طرفه استفاده می کنند. زیرا چنین دستگاه هایی نتایج درمان را افزایش می دهند و حتی کوچکترین آسیبی به پوست های مختلف وارد نمی کنند. به عنوان مثال با سری های مختلف این دستگاه می تواند گردش خون را افزایش دهد و همچنین می توان از آن برای ملانیزاسیون پوست استفاده کرد. ملانین شدن باعث جوانسازی پوست و کلاژن سازی می شود. در این مرحله مهم می توان میزان چربی پوست صورت را نیز کنترل کرد، اگر بافت چربی پوست به درستی کنترل شود به راحتی می تواند روند پیری پوست شما را کند کند.


با کمک این دستگاه ها می توان حتی منافذ پوست را طوری کنترل کرد که نتوانند بیش از حد باز شوند، زیرا کثیفی داخل آن جمع می شود.


شروع به استخراج و از بین بردن آکنه و لک کنید.

در مرحله ششم تمام آلودگی ها را بیرون می کشند، زیرا کوچکترین آلودگی انباشته شده در زیر پوست می تواند باعث تیرگی و همچنین تخریب سلول های جوان کننده شود. این مرحله بسیار مهم است و برای مدت طولانی پوستی تمیز و بی عیب خواهید داشت و می توانید از آن لذت ببرید.


ماساژ صورت آخرین مرحله پاکسازی صورت در آرایشگاه است

در مرحله هفتم فردی که ماساژ صورت را انجام می دهد. به این ترتیب پوست شما گردش خون را بهبود می بخشد و وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد. در نهایت کرم پوست و کرم دور چشم را به صورت دورانی ماساژ می دهید و جلسه درمانی شما به پایان می رسد.

بعد از شستن صورت، صورتم کمی متورم و قرمز شده است، اما در عرض چند ساعت از بین می رود.


بعد از پاکسازی پوست صورت مراقب باشید

پس از تمیز کردن صورت و انجام عمل در آرایشگاه، باید مدتی به خوبی از صورت خود مراقبت کنید تا پس از شستن صورت با عوارض جانبی مواجه نشوید. برخی مراقبت ها شامل موارد زیر است:

تا 3 روز از استفاده بی مورد از لوازم آرایشی خودداری کنید زیرا پوست کنده شده است

از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. زیرا این امر به مرور زمان باعث ایجاد لکه هایی روی پوست می شود.

اطمینان حاصل کنید که از با کیفیت ترین و کاملا بی رنگ ضد آفتاب با spf بالا استفاده می کنید.



فواید پاکسازی پوست صورت و فواید انجام آن

این روش درمانی ویژگی های مثبت بسیاری دارد و به همین دلیل است که هر سال بر تعداد متقاضیان در سراسر جهان افزوده می شود.


پسوریازیس و پیشگیری از پسوریازیس

با پاکسازی پوست صورت می توان از آکنه و پسوریازیس پیشگیری کرد. این بیماری زمانی رخ می دهد که ملانین کافی در پوست وجود نداشته باشد و این روش درمانی همیشه می تواند میزان ملانین را در پوست افزایش دهد. این دو بیماری سالانه افراد زیادی را مبتلا می کند و درمان آنها طولانی مدت است.


با پاکسازی پوست صورت، عیوب صورت را از بین می برد

پاکسازی پوست صورت لکه های قهوه ای ناشی از بارداری، درمان آکنه و قرار گرفتن در معرض آفتاب را از بین می برد و در پایان درمان هیچ اثری از آنها باقی نمی ماند. به عنوان بهترین درمان برای اسکارهای صورت در دنیا شناخته شده است.

پاکسازی پوست صورت برای رفع سیاهی زیر چشم


سیاهی زیر چشم از زیبایی دور چشم می کاهد و می تواند شما را پیرتر نشان دهد. این روش درمانی می تواند تمام تیرگی و گودی چشم را از بین ببرد.


برای از بین بردن لکه های تیره

این روش تمامی جوش های سرسیاه، جوش ها را از بین می برد و پوست را تا 3 درجه روشن می کند بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.


از افتادگی پوست جلوگیری کنید

همچنین می توانید با ادامه پاکسازی صورت از افتادگی پوست جلوگیری کنید. در واقع بهتر است بگوییم یکی از راه های چاق شدن صورت است. خاصیت ارتجاعی پوست باعث افزایش چین و چروک و همچنین ایجاد خطوط عمیق روی پیشانی، خط لبخند و پشت لب ها می شود.

پوست سخت معمولا دیرتر مراحل پیری را طی می کند، این روش جدید پوست خشک را به خوبی مرطوب می کند و برای درمان پوست های کم آب نیز موثر است. برخی از روش های جدید پاکسازی پوست صورت نیز باعث لیفت و حتی دو چندان شدن زیبایی صورت شما می شود.


گردش خون خود را در صورت افزایش دهید

این روش با افزایش گردش خون، پوست را شاداب و زنده نگه می دارد. تمام این ویژگی ها در ۷۸ درصد افرادی که این روش درمانی را انتخاب می کنند به وضوح مشاهده می شود و به نوعی این افراد همیشه قبل از هزینه ای که می پردازند رضایت بالایی دارند.


عوارض پاکسازی پوست صورت

هر روش درمانی علاوه بر ویژگی هایی که دارد قطعا عوارض جانبی متفاوتی نیز خواهد داشت. در برخی از روش های جدید، عوارض جانبی بسیار کمتر است. در واقع قصد داریم شما را با مهم ترین عوارضی که در صورت انجام نادرست این روش ممکن است دچار آن شوید آشنا کنیم.


شناسایی با افراد غیر متخصص

متأسفانه برخی از افراد دانش کافی در این زمینه ندارند و در دوره های تخصصی شرکت نکرده اند. این افراد غیرمتخصص تجربه کاری لازم و شناخت مناسب ابزار و مواد را ندارند. سالانه افراد زیادی در دنیا قربانی این مراکز می شوند و از آنجایی که قیمت آن ها نسبت به سایر مراکز ارزان تر است، عده ای آن ها را انتخاب می کنند و گاهی واقعا آسیب های جدی به پوست وارد می کنند.

چون تجربه کافی ندارند و باعث لایه برداری عمیق پوست می شوند، لایه برداری عمیق نه تنها هیچ فایده ای برای پوست ندارد، بلکه باعث افزایش تعداد لکه ها و حتی از بین رفتن ویتامین ها و باکتری های مفید در سطح پوست می شود. ، و از آنجا در صورت عدم انجام صحیح می توان آن را عامل ایجاد آکنه دانست.

[ بازدید : 43 ]

[ جمعه 23 دی 1401 ] 11:08 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]