تقویت پنجره هافمن خود با این نکات


پنجره دو جداره دو لنگه بازشو به صورت لولایی از انواع پنجره UPVC دو لنگه است و در فضاهای بزرگ نصب می شود، چون پنجره لولایی به داخل باز شده، فضای بیشتری نسبت به پنجره کشویی اشغال می کند. همچنین یکی از موارد دیگر که در هزینه موثر است ویژگیهایی هستند که وجود آنها جزء ضروریات در پنجره نیست. شایان ذکر است که پنجره های آلومینیومی به دلیل افزایش محبوبیت آنها به تدریج مقرون به صرفه تر می شوند. بعد از اعطای نمایندگی پنجره وین تک مشهد ، تولیدات شرکت نماینده ، بایستی طبق دستور العمل و استاندارد های مورد تایید وین تک باشد و درب و پنجره تولیدی با برند وین تک بعد از بررسی و تایید کارشناسان ؛ به محل مشتری برای نصب طبق استاندارد های لازم ارسال می گردد. طبق بررسی و محاسبات انجام شده در نیرو وارده به درب و پنحره و میزان بار وارد شده بر آنها شرکت های تولید کننده گالوانیزه ضخامت های مختلف را به بازار ارائه کرده اند.https://upvcmaster.com/تعویض-پنجره-قدیمی/


در حال حاضر امیدواریم با نظارت بیشتر و همیاری دولت محترم، شاهد کاهش قیمتها مخصوصا قیمت پنجره دو جداره باشیم. آیا شکل پروفیل وین تک بر روی قیمت وین تک تاثیر می گذارد؟ در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می شود و از این روی می توان گفت که یکی از بهترین انتخاب ها در دسترس شما می باشد تا بتوانید از این محصول بیشترین استفاده را داشته باشید. امروزه در بیشتر مکان ها از پنجره های دوجداره UPVC استفاده می شود. کارخانه درب و پنجره دوجداره آرکوین واقع در منطقه صنعتی خرمدشت بعنوان نمایندگی وین تک شرق تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. بدنه اصلی این پنجره از جنس یو پی وی سی که یک پروفیل بسیار مقاوم در برابر تغییرات و شرایط مختلف آب و هوایی است و همچنین مقاوم در برابر ضربه و فشار است. 4. UPVC در برابر شرایط آب و هوایی نا مناسب و گرم مقاوم تره. شرکت ویستابست همواره در تلاش است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد همچنین باید گفت پروفیل های ویستابست با سخت ترین شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و شما می توانید با هر شرایط آب و هوایی درب و پنجره های ویستابست را با استاندارد جهانی خریداری کنید.

پروفیل های پنجره هافمن از مقاومت، استحکام و عایق بودن بالایی در سطح جهانی برخوردار هستند. در فناوری های جدید ساخت پنجره دوجداره رنگی از پروفیل رنگی یا لمینت شده استفاده می شود. برای انجام طرح تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به دو روش میتوانید اقدام فرمایید . برای تولید پنجره دو جداره حدود ۸۵ درصد ترکیبات آن UPVC بوده و علاوه بر این ماده، برای ایجاد خواص مورد نیاز، مواد افزودنی دیگری به ترکیب اضافه میشود که نبود یا تغییر اندازه آن در فرمولاسیون، به محصول نهایی ویژگی های متفاوتی می دهد. پنجره های دو جداره محیطی تمیز و شاداب در خانه یا محل کار ایجاد می کنند. پنجره دو جداره چیست ؟ متداول ترین انواع پنجره UPVC مدل پنجره ثابت یو پی وی سی است که معمولا دارای یک یا دو لنگه که قابلیت باز شدن ندارد و برای قسمت هایی از ساختمان کاربرد دارد که نیازی به باز شدن نیست. پنجره هافمن


نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در ساختمان موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده، به دلیل ساختار و مکانیزم باز و بسته شدن، از ورود گرد و خاک و آلودگی جلوگیری می کند. اگر دیگر مالکان ساختمان نسبت به تغییر رنگ پنجره دوجداره معترض بودند چکار کنیم؟ چکیده مقاله ی (قیمت پنجره دوجداره |پنجره دوجداره ارزان) :چکیده این مطلب : قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟ چرا باید از پنجره دوجداره uPVC استفاده کنیم؟ اقداماتی که باید قبل از تعویض پنجره انجام داد چیست؟ چه شیشه ای را برای تعویض پنجره دوجداره باید به کار برد؟ مزایای پنجره دوجداره چیست ؟ مزایای تعویض پنجره دوجداره چیست؟ این نوع پنجره دوجداره دارای ویژگی ها و مزایای زیادی است و از متریال پروفیل UPVC، یراق آلات، گالوانیزه و شیشه های مختلف بر اساس کاربری مورد نیاز ساخته می شود. با پنجره های دوجداره وین تک که در اتاق های خانه شما نصب شده است، شما و کل خانواده خود از یک محیط زندگی آرام تر و آرام تر برخوردار خواهید شد. پنجره UPVC به دلیل مواد تشکیل دهنده در پروفیل ساختاری خود، بسیار محکم و بادوام بوده، انعطاف پذیری نداشته و به راحتی خم نمی شود. برخی از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی با نام هایی مانند پنجره فولکس واگنی، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته و پنجره کلنگی و سایر مدل ها که طرفداران بی شمار دارند. 

[ بازدید : 262 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 11:17 ] [ M89 ]

[ ]

راه آهن بوشهر


پاکسازی پوست یکی از مهم ترین بخش های مراقبت و نگهداری پوست است که توسط پزشکان و متخصصان زیبایی به صورت روزانه توصیه می شود. در واقع پاکسازی یک تکنیک و روش اثبات شده برای مقابله با مشکلات پوستی است که به هر فردی کمک می کند تا پوستی زیبا، سالم و شفاف داشته باشد. اما بهتر است بدانید که نگهداری اصولی و صحیح پوست بسیار مهم است و این نوع درمان را نباید در هیچ کلینیکی و بدون اطلاع رسانی انجام داد.

اگر بدون آموزش به خدمات پاکسازی پوست بپردازید، قطعاً عواقب ناخوشایندی برای پوست مشتریانتان به همراه خواهد داشت و شهرت شما را به خطر می اندازد. پس اگر ساکن بوشهر هستید و می خواهید برای پاکسازی پوست حرفه ای در بهترین دوره آموزشی پاکسازی پوست در بوشهر ثبت نام کنید، پیشنهاد می کنم از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من تماس بگیرید تا بتوانم شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنم. . . می توانید سریعتر وارد بازار کار شوید

https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-boushehr/

پاکسازی صورت چیست؟

پاکسازی صورت یعنی پاکسازی سطح پوست از چربی اضافی و انواع آلودگی ها. با توجه به توضیحات می توان گفت راز داشتن پوستی سالم و جوان در نگهداری و مراقبت مداوم از آن نهفته است. می دانیم که پوست بدن انسان به دلیل عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا، رژیم غذایی ناسالم و استرس به طور مداوم در معرض آسیب و آلودگی قرار دارد. با گذشت زمان، این آلاینده ها به راحتی می توانند شادابی و شادابی پوست را کاهش دهند. بنابراین بهترین راه برای پیشگیری یا بهبود این نوع مشکلات پوستی را می توان از دو طریق در نظر گرفت:

برای پاکسازی صورت و درمان های صورت به بهترین کلینیک ها و مراکز صورت مراجعه کنید.

بهترین دوره مراقبت از پوست را در بوشر گذرانده و آموزش های حرفه ای دریافت کنید تا سلامت، طراوت و شفافیت پوست خود را به طور کامل بازیابی کنید.



اهداف پاکسازی پوست چیست؟

لایه برداری به آرامی لایه سطحی پوست از هرگونه سلول مرده

چربی های اضافی و انواع آلودگی های سطح پوست را از بین ببرید

به بهبود خون رسانی، آبرسانی به پوست خشک و مواد مغذی مورد نیاز پوست کمک می کند.

نکته: ظاهر و شادابی پوست صورت در حفظ زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد بسیار کمک کننده است. از این رو در نگهداری باید دقت کرد و هر از چند گاهی مراقب بود تا کاملا تمیز بماند. البته به یاد داشته باشید که این نوع درمان باید با دقت انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید بدانید چگونه پوست خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید و از اطلاعات و مشاوره بلند مدت بهره مند شوید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین کارگاه پاکسازی صورت در بوشهر با من تماس بگیرید. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-semnan/


مراحل پاکسازی پوست

شستشو و تمیز کردن پوست صورت با مواد شوینده کاملا حرفه ای

سلول های مرده سطح پوست را تمیز کرده و از بین ببرید

برای بهبود گردش خون صورت خود را ماساژ دهید

استفاده از مرطوب کننده ها و ماسک های مناسب برای پوستی نرم و درخشان.

فواید پاکسازی پوست

کاهش روند پیری پوست

پوست صورت را کاملا تمیز می کند.

دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد

به لیفت و سفت شدن بافت پوست صورت کمک می کند.

به جوانسازی، سم زدایی و رفع چین و چروک پوست کمک می کند

تیرگی و کدر شدن پوست (ناشی از نور خورشید و آرایش) تا حد امکان برطرف می شود.

از ماسک های صورت برای تمیز کردن استفاده می شود که پوست را نرم، براق و صاف می کند.

مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست خشک می تواند از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری کند.

پاکسازی پوست و درمان های صورت فواید بسیاری دارد که در این قسمت به مهمترین آنها اشاره می شود. اگر می خواهید با فواید پاکسازی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات کاربردی بیشتری در این زمینه کسب کنید، حضور در جامع ترین دوره پاکسازی صورت در بوشهر را به شما توصیه می کنم.


آیا پاکسازی صورت عوارضی دارد؟

اگر پاکسازی پوست در کلینیک ها و مراکز معتبر و متخصص در این زمینه انجام شود، هیچ عارضه ای برای پوست ایجاد نمی کند. در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری مانند التهاب، قرمزی، حساسیت و عفونت روی پوست شما خواهد داشت. بنابراین بهتر است به بهترین مرکز لایه بردار مراجعه کنید و یا در بوشهر دوره صورت را بگذرانید و با کمک دستورات کلاسی به پوستی صاف و درخشان برسید.



آیا بعد از اتمام آموزش لایه برداری در بوشهر می توان لایه برداری انجام داد؟

بله، شما با شرکت در جامع ترین دوره پاکسازی پوست در بوشهر قادر خواهید بود حداقل هر 3 ماه یکبار پوست خود یا دیگران را به صورت تخصصی و مناسب پاکسازی کنید.

در نظر بگیرید که در هیچ دوره ای شرکت نکنید. این به این دلیل است که پوست بسیار حساس است و نباید هیچ تمرین و روشی روی پوست انجام دهید زیرا می تواند اثرات منفی و ناخوشایندی به همراه داشته باشد که هیچ کس نمی خواهد. بنابراین برای درخواست بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در بوشهر با من تماس بگیرید تا بتوانم شما را برای عضویت در خدمات نظافتی در بوشهر راهنمایی کنم.



بعد از اتمام فیشور در بوشهر چه باید کرد؟

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزش پاکسازی صورت در بوشهر، می توانید طبق دستورات پیوست شده یک درمان حرفه ای صورت انجام دهید و پوست خود و پوست اطراف خود را پاکسازی کنید.

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در بوشهر می توانید با بهترین مراکز پاکسازی صورت در بوشهر همکاری کرده و کسب درآمد کنید.

[ بازدید : 34 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 10:00 ] [ M89 ]

[ ]

شش دلیل لازم در مورد دستگاه تصفیه آب


سیستم تصفیه آب مرکزی به تمام واحد های ساختمان امکان استفاده از دستگاه را می­دهد. پیش تصفیه اب ورودی ساختمان فرآیند تصفیه آب را پیش از ورود به لوله کشی محل مورد نظر انجام می­دهد. دستگاه تصفیه اب ورودی ساختمان را در مواقعی تصفیه اب سه مرحله ای ورودی ساختمان نیز می­نامند زیرا عملکرد این دستگاه در سه مرحله تعریف می­شود. سازمان میراث فرهنگی ایران 212 مکان با اهمیت تاریخی و فرهنگی را در این استان فهرست تصفیه آب صنعتی کرده است. از موارد کاربردی که خرید و سفارش دستگاه آب شیرین کن صنعتی را در کنار بویلر ها دارای اهمیت میکند حساسیت این دستگاه ها در مقابل کیفیت آب ورودی به آن ها میباشد. خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج نیز از خدمات این شرکت می باشد. مهم ترین معضل ها در خرید تصفیه آب ورودی ساختمان و تصفیه آب مرکزی ساختمان؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان به مقاله با همین عنوان در سایت شرکت آبینه مراجعه نمایید.


برای کسب اطلاعات بیشتر(خرید تصفیه اب صنعتی؛ لیست قیمت تصفیه آب صنعتی) اینجا کلیک کنید. آیا شما تخفیفهای 40 درصد یا حتی بیشتر 70 درصد را باور میکنید؟ در این مطلب اطلاعاتی درباره ی معتبر ترین برند های تصفیه آب و لیست قیمت تصفیه آب و راهنمای خرید آن به شما می دهیم که بتوانید به راحتی در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب منزلتان تصمیم گیری نمایید. کار این مدل دستگاه تصفیه آب با تصفیه اب خانگی یا صنعتی و نیمه صنعتی تفاوت آنچنانی ندارد و تفاوت این مدل ها در ظرفیت آن ها و سیستم لوله کشی آن ها است. برای اطلاع از جزئیات تجهیزات و قطعات همچنین قیمت و روش های خرید دستگاه تصفیه اب ورودی ساختمان دیجی کالا نیز صفحه ای را منتشر کرده است که شما می­توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از آن دریافت کرده یا حتی نسبت به ثبت سفارش دستگاه مورد نیاز خود اقدام بفرمایید. در فروش این دستگاه فروشندگان و فروشگاه های مجاز می­توانند با مراجعه به شرکت نسبت به خرید مستقیم یا ثبت سفارش اقدام کنند. بدیهی است یک شرکت معتبر و متخصص درزمینهٔ فروش دستگاه تصفیه آب، حتماً گزینهی بهتری نسبت به یک فروشنده بدون مجوز است و قطعاً قابل اطمینانتر است.


این فرایند به طور طبیعی نیز در طبیعت رخ می دهد، زیرا وقتی آب دریا تبخیر می شود، نمک ها باقی می مانند، بدون اینکه آب تخصیص یافته در ابرها شور شود. توصیه میشود که به هیچ عنوان با خرید دستگاه تصفیه آب غیر اصل، ارزان قیمت و بدون بازده، سلامتی خود و خانواده تان را در معرض خطر قرار ندهید! دستگاه های تصفیه آب با توجه به نوع کاربرد در سه نوع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب رومیزی در بازار موجود می باشند که قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از انواع دیگر گرانتر است. تعیین مقدار ظرفیت سیستم تصفیه آب صنعتی: برای تعیین مقدار ظرفیت سیستم تصفیه آب صنعتی، آبتدا باید به مقدار آب مورد نیاز هر مجموعه در روز نگاه کرد. انتخاب مدل نهایی خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی برای استعلام و لیست قیمت بعد از دریافت آنالیز آب خام انجام میشود و با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی متغیر خواهد بود. با توجه به اهمیت این قطعه در دستگاه های تصفیه آب، قیمت گذاری آن نیز با توجه به جنس و شرایط ساخت آن همچنین برند مورد استفاده در دستگاه متغیر خواهد بود.


قیمت این سیستم با توجه به قطعات مورد استفاده در آن متغیر خواهد بود. اینها تنها بخشی از کاربردهای تصفیه آب صنعتی بودند که در این بخش به انها پرداخته شد و سعی شد که مباحث علمی تصفیه آب در اینجا مطرح نشه . در رابطه با مسائل علمی و دقیق و محاسباتی تصفیه آب هم در بخش های مختلف و مقالات تخصصی سایت به آن پرداخته شده که همکاران و یا کسانی که مایل باشند میتونن اونها رو مطالعه کنند . در صورتی که دستگاه تصفیه کننده آب شما هیچ آبی تولید نمی کند و یا فشار آب تولید شده توسط دستگاه خیلی کم است در این صورتی ممکن است علت بسته بودن شیر تانک RO باشد که برای رفع این مشکل باید شیر توپی تانک دستگاه خود را باز کنید. وظیفه این دستگاه کم کردن سختی آب تا حدی است که اب قابل شرب شود. پمپ تصفیه آب کاملا بی صدا بوده و وظیفه آن عبور با فشار آب از محفظه ممبران مرحله چهارم دستگاه است. ساخته می­شوند. وظیفه هوزینگ ها محافظت از فیلتر هاست. جامبو یوسفی در واقع هوزینگ ۲۰ اینچ جامبو است که برای پمپ تصفیه آب استفاده می­شود.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

[ بازدید : 203 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 9:53 ] [ M89 ]

[ ]

آپارتمان به متراژ 60 متر در بلوار سعدی

واحد موردنظر در بلوار سعدی واقع شده است. این خیابان همیشه زنده که در ورودی شهر لنگرود قرار گرفته ازیک سو به مرکز شهر و از سمت دیگر به شهر رودسر، کومله و روستای دریاسر راه دارد. دسترسی به تمامی مراکز تفریحی، خرید، رفاهی، خدماتی و آموزشی مثل پارک، هایپر مارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های لوازم خانگی و مبلمان و غیره در این خیابان فراهم شده است. همچنین این خیابان به معابر مهم دیگر شهر از جمله بلوار شهید عبدالکریمی، خیابان امام خمینی،خیابان آزادگان، شهید رجایی و جاده کومله متصل شده است.

واحد موردنظر به صورت سوییت در یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است. پوشش کف این واحد فول امکانات از نوع سرامیک است. کابینت های آشپزخانه از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود نیز نصب شده است. همچنین این سوییت دارای دو اتاق خواب است که کمد دیواری نیز برای آن درنظر گرفته شده است. یکی از اتاق خواب ها نیز به صورت مستر است. سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است.
سایر امتیازات و امکانات شامل موارد زیر است: 

سند دارد
راه جدا
خواب مستر
پکیج و رادیاتور
کمد دیواری
انباری
سقف کناف
لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.
جزئیات
شناسه ملک: 6333                                                               مساحت ملک (مترمربع): 60 مترمربع 
اتاق ها: 1                                                                            قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 400 میلیون تومان  
وضعیت: برای فروش                                                               تعداد کل طبقات: 2 
تعداد واحد در هر طبقه: 2

امکانات
پارکینگ 
پکیج و رادیاتور 
پوشش کف سرامیکی 
داکت اسپلیت 
سرویس بهداشتی و حمام ایرانی 
کمد دیواری 
گاز رومیزی
نمای ساختمان
سنگ

[ بازدید : 88 ]

[ چهارشنبه 26 بهمن 1401 ] 16:09 ] [ M89 ]

[ ]

احتمالاً بیشترین (و کمترین) کارآمد ایده‌ها در انواع ردیاب خودرو


ردیاب های خودرو قابلیت اتصال به اینترنت دارند. در ردیاب ماشین امکان اتصال سنسورهای مختلف وجود دارد. به دلیل اتصال به برق خودرو، این ردیابها نیاز به شارژ باتری ندارند و به همین دلیل، اگر خودرو به سرقت برود، نگران تمام شدن شارژ باتری آن نخواهید بود. ردیاب های خودرویی که در ایران استفاده می شوند بیشتر طوری طراحی شده اند که دارای دسته سیم هستند و نیاز به نصب دارند، نصب استاندارد این ردیابها معمولا حدود ۴۵ دقیقه طول می کشد ولی نسبت به نوع خودرو و امکاناتی که مد نظر است ممکن زمان بیشتر یا کمتری بگیرد. در این مقاله با نصب ردیاب وایزر اپلیکیشن سرو بیشتر آشنا می شویم. در تمام مدت استفاده از ردیاب GPS وایزر می توانید از پشتیبانی ردیاب وایزر و خدمات این محصول بهرهمند شوید. تمام اطلاعات جامع در خصوص این ردیاب خودرو وایزر را می توانید در سایت اینترنتی وایزر مشاهده نموده و با آگاهی کامل نسبت به نصب این محصول ارزشمند بر روی خودروی خود اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با پشتیبانی ما تماس بگیرید. این سوالی است که بیشتر افرادی که قصد خریدن یک جی پی اس برای خودرو دارند، می پرسند. در خرید جی پی اس خودرو، قیمت gps ماشین همراه با دوربین نسبت به جی پی اس خودرو معمولی گران تر است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

قطعا می دانید که بیش ترین استفاده از این ردیاب ها در خودرو است و با توجه به امنیت پایین ماشین های ما بهترین وسیله هستند. در میان بسیاری از مسائل مرتبط با رانندگی وسیله نقلیه ، درجا کار کردن خودرو یکی از جدی ترین مسائل است . دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوربین مدار بسته و ابزارهای امنیتی در ایران است که با بدست آوردن اعتماد مشتریان خود در فروش اینترنتی تولنسته بالاترین جایگاه را بدست آورد. گاهی هم در صورت داشتن حضور فیزیکی می توان خرید را به صورتی آنلاین یا تلفنی انجام داد ولی بسیاری افراد برای اعتماد به فروشگاه های اینترنتی نیاز به تجربه خرید آنلاین و زمان بیشتری دارند و اعتماد نمی کنند. همچنین می توانید به سایت اینترنتی ردیاب GPS وایزر مراجعه کرده و از تیم متخصص مجموعه وایزر مشاوره ی لازم را دریافت کنید. همچنین ما آموزش نصب ردیاب وایزر را در سایت قرار داده ایم و شما می توانید از آن ها بازدید نمایید. از نام این ردیاب ها مشخص است که این ردیاب ها مجهز به آهنربا هستند و آهنربای آن به قدری قوی است که در دست انداز ها و جاده ها می توانید با خیال راحت رانندگی کنید زیرا این ردیاب ها با قدرت به ماشین شما می چسبند.


مدل ts600 هم تنها قابلیت ردیابی آنلاین دارد و می توانید روی انواع ماشین و موتورسیکلت نصب کنید. بعضی ردیاب ها امکان خاموش کردن خودرو از راه دور دارند و می توان با ارسال پیامک به ردیاب خودرو، ماشین را خاموش کرد. نمونه دلخواه را انتخاب می کند، برند ماجیکار از نمونه های مطرح در دنیا محسوب می شود که با پرداخت هزینه هر چند گران دیگر دغدغه سرقت خودرو را نخواهید داشت. دستگاهی که به مانند ردیاب موبایل کار می کند و با توجه به گیرنده های ماهواره ای می تواند در تمامی نقاط کور دنیا کار کند. ردیاب های آنلاین امکان ردیابی خودرو را، به صورت آنلاین برای شما فراهم می کند. فناوری بهترین ردیاب GPS وایزر با ارائه ی امکانات منحصر به فرد به صاحبان خودروها، امنیت غیر قابل توصیفی را برای آن ها فراهم آورده است. شاید این داستان مشابه را شنیده باشید که افراد چگونه بعد از سرقت خودرو، سراسیمه به اداره پلیس مراجعه میکنند و چند فرم پر میکنند و بعد هم با این جملهی معروف روربرو میشوند: «شماره تماس بدید؛ خبری شد با شما تماس میگیریم.» جلوگیری از سرقت خودرو در بحران اقتصادی کنونی، عاقلانهترین کاری است که میتوانیم در مورد داراییهایمان انجام دهیم.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

اما هزینه شارژ مصرف شده توسط سیمکارت زیاد نیست و معمولا با پرداخت چند هزار تومان در ماه شارژ موردنیاز سیمکارت تامین میشود. چند بارم تصمیم گرفتم ردیاب شما رو بگیرم ولی چون بلد نیستم خودم وصلش کنم پی گیر نشدم. برخلاف ردیاب خودرو که همیشه روشن است، ردیاب آهنربایی این گونه نیست و چون در وضعیت آماده به کار قرار دارد، دارای مصرف باتری بسیار کمی می باشد. بسیاری از افراد نمی داند ردیاب خارجی بهتر است یا ایرانی اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت ردیاب ها مربوط به برند آن ها نیست و ایران در بسیاری از بخش های تولید پیشرفت زیادی داشته است. ردیاب GPS وایزر با امکاناتی منحصر به فرد امنیت فوق العاده ای را برای انواع وسایل نقلیه فراهم می آورد. در فروشگاه دوربین مارکت برای مشتریان تنوع قیمت بالایی وجود دارد و در حق انتخاب آزاد هستید. اما اگر مایل هستید که بدون سیمکشی و داشتن ردیاب ماشین را ردیابی کنید. معمولا ردیاب خودرو را در سقف ماشین، داخل درب ماشین یا داشبورد قرار می گیرد. بسیاری افراد تنها برای یافتن مکان ماشین سرقت شده از ردیاب استفاده نمی کنند بلکه می خواهند فردی را دنبال کنند و موقعیت شخص را ردیابی کنند.

https://radyabeman.com/

[ بازدید : 214 ]

[ جمعه 7 بهمن 1401 ] 10:22 ] [ M89 ]

[ ]

آهنگ جدید ابراهیم تاتلیس به نام «vay halıma»

متن آهنگ  vay halıma  ابراهیم تاتلیس
Garip başım taştan taşa
Vursam nola vursam nola
Garip başım taştan taşa
Vursam nola vursam nola
Sebebim derdim ey güle
Halım görmeyen ne bile
Sebebim derdim ey güle
Halım görmeyen ne bile
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Ey gule can ne halım var
Sabah etmez bir canım var
Ey gule can ne halım var
Sabah etmez bir canım var
Yoksun seni benden etmem
Ölsem canım teslim etmem
Yoksun seni benden etmem
Ölsem canım teslim etmem
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Vay halıma vay halıma
Dağlar dayanmaz ahıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma
Bitir şu hasreti dön gel
Kastın mı var bu canıma

https://musicdel.ir/single-tracks/206126/

[ بازدید : 37 ]

[ سه شنبه 4 بهمن 1401 ] 10:20 ] [ M89 ]

[ ]

پاکسازی پوست صورت؛ مزایا، معایب و اقدامات آن

یکی از مهم ترین اقداماتی که هر فردی می تواند برای حفظ جوانی و زیبایی انجام دهد، مراقبت دقیق و صحیح از پوست صورت است. چنین درمان هایی می تواند به راحتی جایگزین لوازم آرایشی مضر و حاوی سرب در زنان شود. مراقبت از پوست و جوانسازی پوست صورت در دنیای امروز بسیار رایج شده است و می توانید با چند روش ساده در خانه پوست صورت خود را پاکسازی کنید. هر چه بیشتر از پوست خود مراقبت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. این گونه درمان ها به روش های مختلفی انجام می شود و شما باید با توجه به نوع پوست و میزان آسیب، نوع مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب روش مناسب برای جوانسازی پوست و کانتورینگ صورت منجر به صددرصد نتیجه و حتی صرفه جویی در هزینه های آتی می شود. در برخی موارد حاد پوست آسیب دیده به راحتی قابل ترمیم نیست و تمامی آسیب ها و عیوب برطرف نمی شود زیرا درمان در زمان مناسب انجام نشده است. پاکسازی پوست صورت به هر روشی مطمئن امری ضروری است و باید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

دکتر فاطمه حبشی

پاکسازی صورت چیست؟ چگونه انجام می شود؟

این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بر اساس اهداف متفاوت است. به عنوان مثال، پاکسازی صورت می تواند:

حلقه های تیره دور چشم

آسیب های عمیق صورت

پوست کدر

آلودگی شدید

همچنین خطوط ریز را در چند جلسه از بین می برد.

با استفاده از این روش می توان پوست را در مدت زمان بسیار کوتاهی بدون بیهوشی و خونریزی پاک کرد.


برای تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه از چه وسیله ای استفاده می شود؟

به این ترتیب از تجهیزات خاصی مانند تونل ال ای دی نیز استفاده می کنند. به عنوان مثال، هر رنگ دستگاه عملکرد خود را دارد و حداکثر به مدت 60 دقیقه زیر دستگاه در حالت آویزان قرار می گیرید. پاکسازی صورت در درجه اول برای جوانسازی افراد مسن و برای تولید کلاژن انجام می شود. نکته قابل توجه در مورد این درمان این است که محدودیت سنی وجود ندارد و متخصصان زیبایی در تهران بسته به سن و شرایط خاص می توانند از دستگاه های مختلفی استفاده کنند.

زمان پاکسازی صورت برای هر فردی متفاوت است و معمولاً 2 تا 2 ساعت و نیم طول می کشد. این روش درمانی مورد تایید بسیاری از متخصصان در زمینه زیبایی قرار گرفته است و میزان آسیب فیزیکی در واقع کمتر از 1 درصد است. برای پاکسازی پوست صورت می توانید به پزشکان متخصص و کلینیک های معروف مراجعه کنید.


چه چیزی در انتخاب متخصص پاکسازی صورت مهم است؟

مهم ترین چیزی که نتیجه بهتری به شما می دهد داشتن تجربه شخصی و شناخت کامل از پوست است. به این ترتیب می توانید در عرض چند ساعت پوست خود را تمیز و صاف کنید و از زیبایی خاص و طبیعی آن نهایت لذت را ببرید. این کار معمولا بدون سوزن انجام می شود و بیشتر کار به صورت ماساژ صورت انجام می شود تا ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر به بافت های داخلی پوست نفوذ کنند و تنها سوزنی که برای تمیز کردن پوست صورت استفاده می شود سوزن. وظیفه حذف روغن را بر عهده دارد.

به این ترتیب در نهایت می توانید روند درمان را با آرامش پشت سر بگذارید و همچنین می توانید بیشترین احساس راحتی و لذت را از آرامشی که دارید به دست آورید. در حین کار کارشناس باید تمام نقاط ریز و درشت را به دقت رعایت کند. این فرآیند در چندین مرحله کاربرد انجام می شود و برای افرادی که پوست کثیف تر و آسیب دیده تر دارند، تعداد مراحل درمان طولانی تر است.

از طرفی بعد از اتمام جلسه پاکسازی صورت به راحتی می توانید به زندگی قبلی خود برگردید و دوره نقاهت در این درمان وجود ندارد. پیشرفت علم و فناوری باعث گسترش روش ها و تجهیزات درمانی شده است.


مراحل تمیز کردن صورت به ترتیب

پاکسازی صورت نسبت به روش های دیگر شامل مراحل مختلفی است که انجام صحیح این مراحل و دقت بالای متخصص با نتیجه کار ارتباط مستقیم دارد. از این رو از شما دعوت می کنیم این مقاله از کلینیک پوست و مو رازی را دنبال کنید تا مراحل پاکسازی پوست صورت را به تفصیل توضیح دهید.


مرحله اول معاینه توسط متخصص پوست و صورت

در این روش درمانی ابتدا متخصص پوست شما را معاینه می کند و روش درمانی مناسب را با توجه به پوست شما ارائه می دهد و در طی چندین جلسه متخصص با کمک انواع پاک کننده های پوست صورت و انواع ماسک های پودر و ژل آسیب را برطرف می کند. از نابودی .


آماده سازی اولیه اپلیکاتور برای پاکسازی پوست صورت

در مرحله بعد پس از مشاوره فرد را روی تخت می خوابانند و سپس با کمک هدبند موهای او را می بندند تا درمان بهتر انجام شود. علاوه بر این، پاکسازی صورت برای زنان مناسب نیست و مردانی که خواهان پوستی بهتر هستند نیز می توانند از این روش بهره مند شوند. تعداد دستگاه های پاک کننده صورت موجود امروزه بسیار زیاد است و شما باید یک دستگاه ایمن و مجهز را انتخاب کنید تا نتایج بهداشتی مناسبی برای پاکسازی صورت خود داشته باشید.

آموزش صفر تا صد فیشیال صورت

فرآیند پاکسازی پوست را با دستگاه شروع کنید

در مرحله سوم با استفاده از دستگاه هایی پوست را برای تشخیص نور و ناهنجاری های صورت بررسی می کنند. این دستگاه ها به گونه ای هستند که حتی کوچکترین کدورت را تشخیص داده و متخصص را در جریان آن قرار می دهند. پس از معاینه فرد، درمان شروع می شود، پوست برخی افراد به اسید واکنش نشان می دهد و فرد آگاه و با تجربه باید کمتر از ماسک اسید استفاده کند. این روش مانند کج کردن سطح با دستگاه باید با دقت زیادی انجام شود.


بخور معطر برای پاکسازی بهتر پوست

در مرحله چهارم، فرد در زمان‌های مختلف زیر دستگاه ماساژ قرار می‌گیرد، این دستگاه پوست را برای پاکسازی پوست صورتی آماده می‌کند که رطوبت بیشتری به بافت زیر پوست و منافذ می‌رساند. اگر پوست آسیب بیشتری دیده باشد، فرد برای مدت طولانی زیر این دستگاه خواهد بود.


استفاده از مرطوب کننده ها روی پوست

در مرحله بعد پس از بخور از پودرها، ژل ها و حتی مرطوب کننده های مختلف استفاده می کنند. در این مرحله متخصص باید از بهترین ماسک های خانگی برای روشن شدن پوست و همچنین مواد دارویی اصل استفاده کند تا زیباجو دچار . بدون آلرژی


ملانینه سازی با دستگاه مخصوص پاکسازی صورت

در مرحله پنجم درمان تکمیلی با دستگاه های هیدروفیسیال مخصوص شروع می شود، اکثر مراکز از الگوهای 6 طرفه استفاده می کنند. زیرا چنین دستگاه هایی نتایج درمان را افزایش می دهند و حتی کوچکترین آسیبی به پوست های مختلف وارد نمی کنند. به عنوان مثال با سری های مختلف این دستگاه می تواند گردش خون را افزایش دهد و همچنین می توان از آن برای ملانیزاسیون پوست استفاده کرد. ملانین شدن باعث جوانسازی پوست و کلاژن سازی می شود. در این مرحله مهم می توان میزان چربی پوست صورت را نیز کنترل کرد، اگر بافت چربی پوست به درستی کنترل شود به راحتی می تواند روند پیری پوست شما را کند کند.


با کمک این دستگاه ها می توان حتی منافذ پوست را طوری کنترل کرد که نتوانند بیش از حد باز شوند، زیرا کثیفی داخل آن جمع می شود.


شروع به استخراج و از بین بردن آکنه و لک کنید.

در مرحله ششم تمام آلودگی ها را بیرون می کشند، زیرا کوچکترین آلودگی انباشته شده در زیر پوست می تواند باعث تیرگی و همچنین تخریب سلول های جوان کننده شود. این مرحله بسیار مهم است و برای مدت طولانی پوستی تمیز و بی عیب خواهید داشت و می توانید از آن لذت ببرید.


ماساژ صورت آخرین مرحله پاکسازی صورت در آرایشگاه است

در مرحله هفتم فردی که ماساژ صورت را انجام می دهد. به این ترتیب پوست شما گردش خون را بهبود می بخشد و وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد. در نهایت کرم پوست و کرم دور چشم را به صورت دورانی ماساژ می دهید و جلسه درمانی شما به پایان می رسد.

بعد از شستن صورت، صورتم کمی متورم و قرمز شده است، اما در عرض چند ساعت از بین می رود.


بعد از پاکسازی پوست صورت مراقب باشید

پس از تمیز کردن صورت و انجام عمل در آرایشگاه، باید مدتی به خوبی از صورت خود مراقبت کنید تا پس از شستن صورت با عوارض جانبی مواجه نشوید. برخی مراقبت ها شامل موارد زیر است:

تا 3 روز از استفاده بی مورد از لوازم آرایشی خودداری کنید زیرا پوست کنده شده است

از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. زیرا این امر به مرور زمان باعث ایجاد لکه هایی روی پوست می شود.

اطمینان حاصل کنید که از با کیفیت ترین و کاملا بی رنگ ضد آفتاب با spf بالا استفاده می کنید.



فواید پاکسازی پوست صورت و فواید انجام آن

این روش درمانی ویژگی های مثبت بسیاری دارد و به همین دلیل است که هر سال بر تعداد متقاضیان در سراسر جهان افزوده می شود.


پسوریازیس و پیشگیری از پسوریازیس

با پاکسازی پوست صورت می توان از آکنه و پسوریازیس پیشگیری کرد. این بیماری زمانی رخ می دهد که ملانین کافی در پوست وجود نداشته باشد و این روش درمانی همیشه می تواند میزان ملانین را در پوست افزایش دهد. این دو بیماری سالانه افراد زیادی را مبتلا می کند و درمان آنها طولانی مدت است.


با پاکسازی پوست صورت، عیوب صورت را از بین می برد

پاکسازی پوست صورت لکه های قهوه ای ناشی از بارداری، درمان آکنه و قرار گرفتن در معرض آفتاب را از بین می برد و در پایان درمان هیچ اثری از آنها باقی نمی ماند. به عنوان بهترین درمان برای اسکارهای صورت در دنیا شناخته شده است.

پاکسازی پوست صورت برای رفع سیاهی زیر چشم


سیاهی زیر چشم از زیبایی دور چشم می کاهد و می تواند شما را پیرتر نشان دهد. این روش درمانی می تواند تمام تیرگی و گودی چشم را از بین ببرد.


برای از بین بردن لکه های تیره

این روش تمامی جوش های سرسیاه، جوش ها را از بین می برد و پوست را تا 3 درجه روشن می کند بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.


از افتادگی پوست جلوگیری کنید

همچنین می توانید با ادامه پاکسازی صورت از افتادگی پوست جلوگیری کنید. در واقع بهتر است بگوییم یکی از راه های چاق شدن صورت است. خاصیت ارتجاعی پوست باعث افزایش چین و چروک و همچنین ایجاد خطوط عمیق روی پیشانی، خط لبخند و پشت لب ها می شود.

پوست سخت معمولا دیرتر مراحل پیری را طی می کند، این روش جدید پوست خشک را به خوبی مرطوب می کند و برای درمان پوست های کم آب نیز موثر است. برخی از روش های جدید پاکسازی پوست صورت نیز باعث لیفت و حتی دو چندان شدن زیبایی صورت شما می شود.


گردش خون خود را در صورت افزایش دهید

این روش با افزایش گردش خون، پوست را شاداب و زنده نگه می دارد. تمام این ویژگی ها در ۷۸ درصد افرادی که این روش درمانی را انتخاب می کنند به وضوح مشاهده می شود و به نوعی این افراد همیشه قبل از هزینه ای که می پردازند رضایت بالایی دارند.


عوارض پاکسازی پوست صورت

هر روش درمانی علاوه بر ویژگی هایی که دارد قطعا عوارض جانبی متفاوتی نیز خواهد داشت. در برخی از روش های جدید، عوارض جانبی بسیار کمتر است. در واقع قصد داریم شما را با مهم ترین عوارضی که در صورت انجام نادرست این روش ممکن است دچار آن شوید آشنا کنیم.


شناسایی با افراد غیر متخصص

متأسفانه برخی از افراد دانش کافی در این زمینه ندارند و در دوره های تخصصی شرکت نکرده اند. این افراد غیرمتخصص تجربه کاری لازم و شناخت مناسب ابزار و مواد را ندارند. سالانه افراد زیادی در دنیا قربانی این مراکز می شوند و از آنجایی که قیمت آن ها نسبت به سایر مراکز ارزان تر است، عده ای آن ها را انتخاب می کنند و گاهی واقعا آسیب های جدی به پوست وارد می کنند.

چون تجربه کافی ندارند و باعث لایه برداری عمیق پوست می شوند، لایه برداری عمیق نه تنها هیچ فایده ای برای پوست ندارد، بلکه باعث افزایش تعداد لکه ها و حتی از بین رفتن ویتامین ها و باکتری های مفید در سطح پوست می شود. ، و از آنجا در صورت عدم انجام صحیح می توان آن را عامل ایجاد آکنه دانست.

[ بازدید : 40 ]

[ جمعه 23 دی 1401 ] 11:08 ] [ M89 ]

[ ]

دلایل خونریزی در بارداری + تفاوت آن با لکه بینی چیست؟

هرچند دختران پس از بارداری، دیگر پریود نمی‌شوند، اما برخی از مادران باردار هستند که ممکن است دچار خونریزی‌هایی شبیه پریود شوند. در این مطلب از جوان ایرانی برای شما شرح می‌دهیم که علت خونریزی در دوران بارداری چیست.


 


علت خونریزی در دوران بارداری

معمولاً هنگامی که بدن شما شروع به تولید هورمون‌های بارداری می‌کند، دوره‌های عادت ماهانه متوقف می‌شود. اما ممکن است در دوران بارداری خونریزی خفیفی را مشاهده کنید. در این مقاله بررسی می‌کنیم که علت خونریزی ناشی از حاملگی چیست.

به طور کلی علت خونریزی در دوران بارداری به خونریزی قبل از هفته ۲۰ و بعد از هفته ۲۰ تقسیم می‌شود. اگر قبل از هفته ۲۰ بارداری دچار خونریزی شوید، ممکن است به دلیل موارد زیر باشد:


خونریزی لانه گزینی

در اوایل بارداری حدود هفته ۴ تا ۵ اگر خونریزی را تجربه کردید، معمولاً به صورت لکه‌های صورتی روشن یا قهوه‌ای بوده که ۱۰ تا ۱۴ روز پس از لقاح ایجاد می‌شود.


رشد جفت

خونریزی زودهنگام در دوران بارداری ممکن است به دلیل رشد جفت باشد‌.  بدن مادر وظیفه تأمین مواد مغذی و همچنین اکسیژن را برای جنین در حال رشد دارد. ممکن است در حدود هفته ششم بارداری جفت آن‌قدر بزرگ شود که شما دچار خونریزی خفیف شوید.


سقط جنین

متأسفانه گاهی اوقات خونریزی می‌تواند اولین علائم سقط جنین باشد. خونریزی ناشی از سقط جنین بسیار شبیه دوران عادت ماهانه است اما گرفتگی‌های شکمی و درد شدیدتری خواهید داشت، همچنین خونریزی شما بسیار شدیدتر است.


حاملگی خارج از رحم

یکی دیگر از دلایل خونریزی در دوران بارداری حاملگی خارج رحم است. اگر جنین به جای رحم در لوله فالوپ رشد کند، حاملگی خارج از رحم رخ داده که باعث خونریزی‌های تیره یا آبکی خواهید شد. همچنین دچار درد شدید در قسمت پایین شکم می‌شوید. اگر دچار چنین مشکلی شدید حتماً تماس بگیرید و یا اینکه به پزشک مراجعه کنید.


اگر پس از ۲۰ هفته دچار خونریزی شدید معمولاً به دلیل این مشکلات است:


جفت سر راهی

جفت سر راهی در نزدیکی دهانه رحم رشد خود را شروع می‌کند. رحم منقبض شده و شروع به باز شدن کرده و ممکن است دچار خونریزی شوید.


جدا شدن جفت

اگر قبل از تولد جفت از رحم جدا شود، دقیقاً از همان محلی که جفت کنده می‌شود خونریزی رخ می‌دهد. خونریزی که ناشی از جدا شدن جفت از رحم است معمولاً با درد شدید شکم به صورت ناگهانی همراه است.


دلایل کمتر شایع خونریزی در دوران بارداری

عفونت‌های دستگاه تناسلی

آسیب وارد به دستگاه تناسلی

کیست یا تومورهای دستگاه تناسلی

 

تفاوت لکه بینی و خونریزی در بارداری

توجه کنید که باید تفاوت بین لکه بینی و خونریزی در دوران بارداری را بدانید. اگر هر از گاهی چند قطره خون روی لباس زیر شما ظاهر شود، اما به طور کافی آستر شورت را نپوشانده، علائم لکه بینی است. اما اگر خونریزی به حدی شدید است که نیاز به نوار بهداشتی دارید، در این صورت مبتلا به خونریزی دوران بارداری شده‌اید.


البته در ۱۵ تا ۲۵ درصد از خانم‌های باردار در اوایل بارداری لکه بینی طبیعی است. زیرا رگ‌های خونی بیشتری در دهانه رحم رشد می‌کند، درنتیجه ممکن است ۱۴ روز پس از لقاح دچار لکه بینی شوید که تخمک بارور شده و در پوشش داخلی رحم لانه گزینی می‌کند.


دلایل لکه بینی در دوران بارداری را در این بخش از جوان ایرانی با هم بررسی می‌کنیم.


علت لکه بینی در دوران بارداری

تغییرات در دهانه رحم

خونریزی لاله گزینی

داشتن رابطه جنسی

تغییرات هورمونی

واژینیت یا عفونت‌های مقاربتی

انجام تست پاپ اسمیر یا معاینه واژینال

بارداری مولار (جفت به جای جنین شروع به رشد غیرطبیعی می‌کند)

 

نگرانی‌های رایج در عادت ماهانه بارداری

حتی اگر خونریزی طبیعی باشد، پزشک آزمایشات لازم را برای شما تجویز می‌کند. همچنین اسکن اولیه برای شما تجویز می‌شود تا از این‌که بارداری سالمی دارید مطمئن شوید.


به طور کلی اگر باردار هستید و دچار لکه بینی و خونریزی شده‌اید جای نگرانی دارد، به پزشک متخصص زنان و یا ماما مراجعه کنید.


دقت کنید اگر خونریزی شما بسیار شدید است، یا درد شدید و احساس ناخوشایندی دارید با اورژانس تماس بگیرید تا وارد منزل شما شوند و علت را پیگیری کنند.


زمان مراجعه به پزشک

اگر در دوران بارداری دچار خونریزی همراه با علائم زیر شدید حتماً به پزشک مراجعه کنید.


سرگیجه یا غش

خونریزی شدید و دفع لخته

درد شدید در معده و لگن

درد و گرفتگی

اگر خونریزی طوری بود که مجبور به استفاده از نوار بهداشتی شدید و خون به رنگ قرمز روشن بود حتماً به پزشک مراجعه کنید.


دقت کنید اگر درد مداوم در کمر، انقباضات منظم و گرفتگی شکم ممکن است ناشی از علائم زایمان زودرس باشد. زایمان قبل از هفته ۳۷ بارداری را زایمان زودرس می‌گویند.


علائم بارداری چیست؟

برخی از خانم‌ها نیاز دارند بدانند به طور کلی چگونه ممکن است باردار شوند، درواقع نشانه‌های بارداری برای آن‌ها چیست.


اگر شما باردار شده باشید معمولاً دوران عادت ماهانه متوقف می‌شود.

سینه‌های مادر باردار متورم شده و بسیار حساس می‌شود.

خانم‌ها در دوران بارداری مرتب حالت تهوع دارند و زودتر از حالت معمول خسته می‌شوند.

برخی از زنان در دوران بارداری نیاز دارند که بیشتر حمام بروند.

 

سخن پایانی

طی تحقیقات انجام شده توسط مجله جوان ایرانی از هر چهار زن یک نفر در سه ماهه اول بارداری دچار لکه بینی و خونریزی واژینال خواهند شد. نگران نباشید بسیاری از این زنان با تجویزهای دارویی پزشک و مراقبت‌هایی که انجام می‌دهند حاملگی‌های سالمی را می‌گذرانند.

دلایل خونریزی در بارداری + تفاوت آن با لکه بینی چیست؟


[ بازدید : 35 ]

[ چهارشنبه 21 دی 1401 ] 9:30 ] [ M89 ]

[ ]

خرید بک لینک همیشه به معنای لینک های اسپم نیست (نتایج آزمایش به شما نشان می دهد)

لینک سازی صحیح یکی از موارد بسیار مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت است که گاهی به دلیل عدم آگاهی و عدم دقت در تکنیک های سئو، اسپم و لینک های کم به وب سایت تولید می شود که به آن اسپم بک لینک می گویند. . این لینک ها در دراز مدت قدرت سئوی وب سایت شما را از بین می برند! گاهی اوقات یک مدیر وب سایت به دلیل عدم آگاهی با دست خود لینک های اسپم ایجاد می کند، اما گاهی اوقات یک لینک بد برای ایجاد سئوی بد برای وب سایت شما رقابت می کند. در این صورت باید بدانید بک لینک چیست، همیشه به علائم هشدار دهنده توجه کنید و مراقب باشید با خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ تبلیغاتی، لینک های اسپم ایجاد نکنید. با هم جزئیات این موضوع را برگرفته از وب سایت نشون نت (https://neshoonet.ir) مرور می کنیم. اگر در دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت کار می کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد چیستی بک لینک های اسپم، نحوه تشخیص آن ها و ترفندهایی برای از بین بردن اثرات منفی لینک های اسپم خوب هستید، با ما همراه باشید.

اسپم بک لینک چیست؟ (یعنی دشمن شما در کمین است)

اول از همه، ممکن است بپرسید، هرزنامه معکوس چیست که به طور موثر تمام تلاش های سئو را از بین می برد، آیا باید از آن آگاه باشید؟ لینک هایی که کیفیت خوبی ندارند یا به روشی نامناسب و گاهی نادرست ایجاد می شوند، لینک های اسپم نامیده می شوند، به همین سادگی! هنگام لینک دادن به وب سایت خود، باید مراقب باشید که این نوع لینک ها را ایجاد نکنید و به طور مرتب لینک های وب سایت خود را بررسی کنید و از وارد شدن به موقعیت های منفی خودداری کنید. حتی می تواند همان تله های سئوی باشد که رقبای شما ایجاد کرده اند. پس باید مراقب باشید.

تفاوت بین یک شبکه بد و یک ساختمان شبکه خوب چیست؟

اگر وب‌سایتی دارید، احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید: چگونه می‌توان تشخیص داد که یک لینک بیلدینگ به خوبی طراحی شده و کیفیت بالایی دارد؟ یا اینکه مفصل بد چه ویژگی هایی دارد و چه علائمی دارد؟ در واقع اگر این نشانه ها را نشناسید; هیچ راهی برای حذف این نشانه ها و حذف اثرات منفی وجود ندارد. یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام ایجاد استراتژی سئو به خاطر بسپارید این است که همه چیز باید با ردپایی کم و تاثیر منفی زیاد انجام شود.

در این شرایط است که گوگل تمام رفتارهای آنلاین شما را عادی می داند و به مرور زمان اعتبار وب سایت شما افزایش می یابد. از دیدگاه گوگل، همه لینک های خارجی در سایت شما ارزش یکسانی ندارند و باید این را در نظر داشته باشید. برخی از آنها بسیار موثر هستند و در نتیجه اعتبار دامنه شما را افزایش می دهند. در حالی که دیگران کاملاً مخالف قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. بنابراین اگر می خواهید نتایج مثبتی از استراتژی سئوی خود بگیرید، باید تفاوت بین لینک های اسپم و لینک های با کیفیت را بدانید. به عنوان مثال، خرید یک گزارش خبری یک بک لینک با کیفیت برای شما ایجاد می کند. بنابراین بهتر است از این نوع بک لینک بیشتر استفاده کنید. البته موضوع به این سادگی نیست. شما باید به نکات زیادی توجه داشته باشید.

جریمه ناگهانی گوگل در صورت استفاده از لینک های اسپم

جالب است بدانید که گوگل به محبوبیت سایت شما در بین کاربران توجهی نمی کند و سایت شما را به دلیل استفاده از لینک های بی کیفیت جریمه می کند. اما بدترین خبر این است که گوگل هیچ اخطار خاصی نمی دهد یا اینکه چه مدت طول می کشد تا بهترین موتور جستجوی جهان قبل از جریمه از آن عبور کند. به همین دلیل توصیه می کنیم همیشه کیفیت لینک های خارجی سایت خود را بررسی کنید و لینک های بی کیفیت را حذف کنید.

اهمیت حذف لینک های بد و بی کیفیت در سئو سایت

یکی از رایج ترین اثرات لینک های بد در یک سایت، پایین آوردن رتبه صفحاتی است که به آنها لینک می دهند. مشکلی که اکثر مدیران سایت به آن علاقه دارند! در واقع در بدترین حالت اگر تعداد این لینک ها خیلی زیاد باشد یا سئو سایت با این نوع سیستم لینک متوقف نشود جریمه شدیدی در نظر گرفته می شود که از مجموعه گوگل حذف می شود. !

چگونه بفهمیم که بک لینک های اسپم داریم؟

بک لینک اسپم چیست؟ با این حال، چندین راه برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما دارای بک لینک های اسپم است یا خیر وجود دارد. بسیاری از افرادی که به مهارت های لینک سازی این حرفه اعتماد ندارند از روش های معمول مانند ایجاد لینک پروفایل برای ایجاد بک لینک رایگان استفاده می کنند. این لینک ها 90% اسپم هستند، کیفیت بدی دارند و برای سایت شما بسیار مضر هستند.

سئو منفی به عنوان یک استراتژی رقابت

سئو ضعیف یا سئو منفی که در https://neshoonet.ir/negative-seo به تفصیل توضیح داده شده است یکی از تاکتیک های حذف رقبا از صفحات نتایج گوگل است. گاهی اوقات، قبل از اینکه متوجه شوید، رقبا شما را آزار می دهند. و به دلیل خطری که برای وب سایت شما وجود دارد، پیامی از Google دریافت کردید. البته شما همیشه خوش شانس نیستید. و ممکن است هرگز از Google اعلان دریافت نکنید و این فقط برای شما اعمال می شود. و شما فقط نتایج این خرابکاری را خواهید دید.

کاهش ناگهانی ترافیک وب سایت با بک لینک های اسپم

اگر متوجه کاهش ترافیک وب سایت شده اید، به خصوص در مهمترین صفحات وب سایت خود، ممکن است گوگل بدون اطلاع شما متوجه لینک های اسپم در سایت شما شده باشد. بنابراین در چنین حالتی، بک لینک های خود را به سرعت بررسی کنید.

لینک های خارجی وب سایت را بررسی کنید.

بهترین کار این است که لینک های خارج از وب سایت را بررسی کنید. می‌توانید لینک‌های مخرب را شناسایی کرده و با ابزارهای مختلفی مانند حساب Labyrinth، Chamrash، Etcherfso حذف کنید. در واقع کنسول جستجوی خود گوگل بخشی به نام لینک دارد که می توانید از این طریق آن را دنبال کنید. اما ابزارها به شما فرصت های بیشتری می دهند. سعی کنید از ابزارهای مختلف استفاده کنید.

از کجا می توانم لیستی از لینک های خارجی به سایت خود را پیدا کنم؟

گوگل توصیه می کند که این کنسول اولین و تنها مکانی باشد که لیستی از لینک های خارجی به وب سایت شما را پیدا می کند. روی کنسول جستجوی گوگل کلیک کنید و روی فیلد پیوند از منوی سمت چپ کلیک کنید. با این حال، می توانید از ابزارهای دیگری مانند MOZ و ahref برای سازماندهی بیشتر این لیست استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم در برخی موارد اعلان های خارجی در کنسول ظاهر نمی شوند.

چگونه بفهمم کدام لینک ها اسپم هستند؟

هر پیوند خارجی را بررسی کنید تا ببینید از کجا آمده است. پیوندها را از سایت های با رتبه بالا مرتبط با موضوع سایت خود نگه دارید، سپس سایرین را حذف کنید.

اگر لینک شما از این نوع سایت ها می آید، احتمالاً هرزنامه است و باید حذف شود:

سایت هایی که محتوای نامناسب و غیراخلاقی دارند: برای این کار باید سایت ها را تک تک بررسی کنید و از آن مطمئن شوید.

سایت هایی که توسط گوگل ایندکس نشده اند: مراقب باشید که آیا سایت ها مورد تایید گوگل هستند یا خیر.

هشدار سایت های دارای ویروس یا بدافزار: این بسیار مهم است و بک لینک های این وب سایت ها خطرناک تر خواهند بود.

سایت‌هایی که گواهی SSL ندارند: باز کردن یک وب‌سایت و بررسی URL آن برای دیدن اینکه آیا گواهی SSL دارد، نسبتاً آسان است.

سایت هایی با طول عمر بسیار کوتاه: این نشان می دهد که یک وب سایت بسیار بد به شما بک لینک هایی می دهد که هنوز اعتبار لازم را ندارند.

سایت های کم ترافیک: اگر سایتی ترافیک خوبی ندارد، دریافت لینک از آن بی معنی نیست. بدتر از آن، این لینک ها توسط ربات های اسپم گوگل به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند.

وب سایت هایی با لینک های خارجی زیاد: زمانی که یک وب سایت دارای لینک های خارجی زیادی است. این به معنای فروش لینک ها و بسیاری از لینک های مختلف برای کسب درآمد از طریق تبدیل این صفحه به مزرعه لینک های اسپم است.

سایت هایی که از نظر موضوعی به سایت شما مرتبط نیستند: سعی کنید از سایت های مرتبط یا مشابه بک لینک بگیرید. این نیز در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.

بهتر است پیوندهای ایجاد شده را به صورت دستی بررسی کنید و اگر خودتان آنها را ایجاد کرده اید و قادر به حذف آنها هستید، آنها را حذف کنید. اگر خودتان آن را ایجاد نکرده اید و این لینک توسط رقیب شما ایجاد شده است، آن را فهرست کنید و با ابزار Disavow گوگل آن را رد کنید.

شما به راحتی می توانید با توجه و بررسی دوره ای لینک سازی هرزنامه را متوقف کنید. البته همیشه سعی کنید از وب سایت های لینک سازی معتبری مانند نشنت کمک بگیرید. اگر با لینک بیلدینگ آشنایی چندانی ندارید کافیست با شماره 09114934623 یا 01391012617 تیم نشونت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه لینک های خرید نشونت مراجعه کنید.

https://www.mihanbod.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%85/

[ بازدید : 66 ]

[ سه شنبه 22 آذر 1401 ] 11:46 ] [ M89 ]

[ ]

نحوه ثبت دامنه بین المللی

دامنه‌ی بین‌المللی زیادی وجود دارد مانند .com که مخفف کلمه commercial به معنای تجارت، .net مخفف network در معنای شبکه، .info (information)، .org (organization) و...  اما سطح بالاترین دامنه بین‌المللی دات کام است و اکثرا برای اولین انتخاب دامنه دات کام را انتخاب می‌کنند زیرا دامنه‌ی کاربردی است و در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

هزینه‌ی دامنه‌ی بین‌المللی دات کام با ارز محاسبه می‌شود و قیمت آن عموما بین 9 الی 17 دلار در سال است، بسته به قیمت دلار در آن بازه زمانی قیمت دامنه دات کام متغیر است.

شرکت ارائه دهنده هاستینگ خود را انتخاب نموده و در بخش دامنه، لیست  تعریف پسوند دانه را انتخاب کنید تا وارد صفحه بعد شوید. سپس در کادر مربوط به جستجو، نام دامنه را وارد کنید اگر نام مورد نظر شما قبلا توسط فرد دیگری به ثبت رسیده باشد با پیام قرمز رنگی مواجه خواهید شد که به معنای آن است که دامنه در دسترس نیست در صورت آزاد بودن دامنه، پیام سبز رنگی به شما نمایش داده می‌شود، یعنی دامنه‌ای که انتخاب نموده‌اید را می‌توانید استفاده نمایید.

در لیستی که به شما نمایش داده می‌شود می‌توانید انواع پسوندهای بین‌المللی را با قیمت آن‌ها مشاهده کنید.

پس از انتخاب دامنه، آن را به سبد خریدتان بیفزایید و با انتخاب گزینه پرداخت به صفحه بعد راه پیدا کنید.

اگر همچنان برای خرید هاست اقدام نکرده‌‌اید می‌توانید هاست خود را از همان شرکتی که دامنه را خریداری کرده‌اید، تهیه نمایید. با انجام این کار بخشی از وظایف شما کم می‌شود و پشتیبانی هاست، دامنه را بر روی هاست شما پارک می‌کند و نیازی نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید.

همچنین در هنگام ثبت دامنه می‌توانید به صورت رایگان سرویس مدیریت dns، فوروارد ایمیل و محافظ اطلاعات را فعال نمایید.

می‌توانید nameserver خود را وارد نمایید یا از همان شرکت یک سرور هاستینگ تهیه نمایید.

با انتخاب گزینه ادامه، اطلاعات شما بررسی می‌شود و مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا بتوانید وارد درگاه پرداخت شوید.

با طی کردن این مراحل ثبت دامنه بین‌المللی شما به پایان رسیده و حال دامنه متعلق به شماست.

برای تمدید دامنه دات کام باید ده روز پیش از آنکه تاریخ انقضای آن فرا برسد اقدام کنید، در صورتی که دامنه شما منقضی شده باشد، تا 30 روز دامنه منقضی است و در دسترس کاربران نخواهد بود، صاحب امتیاز دامنه می‌تواند در این مدت زمان، دامنه را تمدید نماید اما پس از این زمان، 30 روز دیگر نیز دامنه شما قفل است که در این زمان هم فقط صاحب امتیاز دامنه می‌تواند جهت تمدید دامنه اقدام نماید، در این صورت باید جریمه‌ای 60 الی 80 دلاری را پرداخت کند. 

[ بازدید : 39 ]

[ پنجشنبه 10 آذر 1401 ] 14:53 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]