آیا امکان نظارت و انتشار محتوای تلگرام وجود دارد؟


امروزه در دادگاه شاهد این هستیم که عده ای برای اثبات ادعای خود به پیام ها، عکس ها یا فیلم های تلگرامی مراجعه می کنند. لذا این افراد برای تشکیل پرونده درخواست پرینت تلگرام دارند. از سوی دیگر مواردی مانند سهولت در ارسال پیام و چالش های اجتماعی در حاشیه سازی و ایجاد رویدادها و جنایات تلگرام در این شبکه اجتماعی نقش دارد. در این مقاله به بررسی جرم تلگرام و توانایی آن در ردیابی و چاپ محتوای تلگرام می پردازیم تا ببینیم آیا می توان به این اطلاعات اعتماد کرد یا خیر.

جنایات تلگرام

قبل از اینکه نحوه نظارت و گزارش محتوای تلگرام را بررسی کنید، باید با رفتار مجرمانه تلگرام آشنا شوید. ابتدا بدانید که جرایمی به نام جرایم تلگرامی در قوانین کشور ما وجود دارد. دانلود تلگرام اصلی فارسی . بنابراین باید از محتوایی که در این سایت های پیام رسان به اشتراک می گذارید آگاه باشید. این بدان معنی است که هرگز نباید چیزی که شرم آور یا نامناسب است پست کنید. برخی از کلاهبرداری های تلگرام:


در رابطه با عفت و اخلاق عمومی

بر خلاف امنیت و آسایش مردم

محتوای سیاسی و حکومتی

محتوایی که وندالیسم و ​​فعالیت مجرمانه را تحریک یا تشویق می کند

کسی را برای انتقال ویدیو یا سوء استفاده مالی و قانونی گزارش دهید

ردیابی و چاپ محتوای تلگرام

برای ردیابی و چاپ محتوای تلگرام کافیست از صفحه مورد نظر و محتوای چت تلگرام اسکرین شات بگیرید. سپس آن را در یک برنامه خارجی مانند Word کپی کنید تا بتوانید آن را چاپ کنید. این روش خیلی مناسب نیست. چون نمی توان تمام مطالب را در یک عکس قرار داد. به عبارت دیگر، شما به تعدادی عکس نیاز دارید.

اگر با مشکلی در ارتباط با جرایم تلگرام مواجه هستید، توصیه می کنیم از مشاوره یک وکیل برجسته با تجربه و تخصص قابل توجه در این زمینه استفاده کنید. با تشکر از همکاری شما

ردیابی و چاپ محتوای مخابرات از مخابرات

برخی معتقدند محتویات تلگرام هر شخصی را می توان از طریق مخابرات چاپ کرد در صورتی که این موضوع صحت ندارد. این بدان معناست که نه شرکت مخابراتی و نه هیچ شرکت دیگری به هیچ وجه نمی توانند به محتوای تلگرام شما دسترسی داشته باشند. بنابراین ردیابی و چاپ محتوای تلگرام از این طریق امکان پذیر نیست.

به گفته کارشناسان درگیر، تلگرام در واقع یک پیام رسان است که در آن یک حساب کاربری با شماره خود ایجاد کرده اید. در مسنجر، فایل‌ها و پیام‌های شما در سرورهای خارج از کشور ذخیره می‌شوند. به عبارت دیگر دسترسی به سازمان های ایرانی محدود و تقریبا غیرممکن است.

هدف ما این است که با افزایش آگاهی کاربران در سایت قانونی وکیل از ما از بروز مشکلات و ضرر جلوگیری کنیم. تلاش ما این است که حقوق کاربران را اجرا کنیم. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید: اطلاعات حقوقی

نقش پلیس فتا در رصد و انتشار محتوای تلگرام

همانطور که در پاراگراف های قبل توضیح داده شد، نتیجه این است که امکان ردیابی و ضربه زدن به محتوای تلگرام توسط پلیس فتا وجود ندارد. اما جالب است بدانید که پلیس فتا با موضوعاتی مانند شکایت از مزاحمت از طریق تلگرام، مراجعه به محتوای چت، گفتگو و پیام، نقش مهمی در پرونده های جنایی و جنایی دارد.

بررسی اینکه صاحب تلگرام مزاحم شاکی کیست بر عهده پلیس فتاست. درست است که پلیس فتا نمی تواند پیام های تلگرامی را چاپ کند، اما این که صاحب آیدی تلگرام کیست بر عهده این نهاد است. پلیس فتا به راحتی در کمترین زمان ممکن اطلاعات شخصی را استخراج می کند. سپس آن را به دادگاه بدهید.

ردیابی محتوای تلگرام از حساب کاربری حذف شده است

برخی از افراد در مورد اینکه آیا امکان ردیابی و چاپ محتوای تلگرام از اکانت حذف شده وجود دارد یا خیر، سوال دارند. در پاسخ به این موضوع باید بگوییم که پس از حذف اکانت کاربری تلگرام، اثری از این اکانت در تلگرام باقی نمی ماند. در نتیجه شماره و اطلاعات مربوط به آن برای همیشه از سرورهای این وب سایت حذف خواهد شد.

ردیابی و چاپ محتوای تلگرام از پیام های حذف شده

در قسمت قبل گفتیم که نمی توانیم مطالب تلگرام را از اکانت های حذف شده ردیابی و چاپ کنیم. حال در این قسمت می خواهیم به بررسی موضوع پیام های اخیراً حذف شده بپردازیم.

در مورد این موضوع نیست، باید بگوییم نه. این غیر ممکن است. زیرا زمانی که آفرید پیام ها را در تلگرام حذف کند، پیام قابل بازیابی نیست.

[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] 15:13 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]