خرید بک لینک همیشه به معنای لینک های اسپم نیست (نتایج آزمایش به شما نشان می دهد)

لینک سازی صحیح یکی از موارد بسیار مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت است که گاهی به دلیل عدم آگاهی و عدم دقت در تکنیک های سئو، اسپم و لینک های کم به وب سایت تولید می شود که به آن اسپم بک لینک می گویند. . این لینک ها در دراز مدت قدرت سئوی وب سایت شما را از بین می برند! گاهی اوقات یک مدیر وب سایت به دلیل عدم آگاهی با دست خود لینک های اسپم ایجاد می کند، اما گاهی اوقات یک لینک بد برای ایجاد سئوی بد برای وب سایت شما رقابت می کند. در این صورت باید بدانید بک لینک چیست، همیشه به علائم هشدار دهنده توجه کنید و مراقب باشید با خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ تبلیغاتی، لینک های اسپم ایجاد نکنید. با هم جزئیات این موضوع را برگرفته از وب سایت نشون نت (https://neshoonet.ir) مرور می کنیم. اگر در دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت کار می کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد چیستی بک لینک های اسپم، نحوه تشخیص آن ها و ترفندهایی برای از بین بردن اثرات منفی لینک های اسپم خوب هستید، با ما همراه باشید.

اسپم بک لینک چیست؟ (یعنی دشمن شما در کمین است)

اول از همه، ممکن است بپرسید، هرزنامه معکوس چیست که به طور موثر تمام تلاش های سئو را از بین می برد، آیا باید از آن آگاه باشید؟ لینک هایی که کیفیت خوبی ندارند یا به روشی نامناسب و گاهی نادرست ایجاد می شوند، لینک های اسپم نامیده می شوند، به همین سادگی! هنگام لینک دادن به وب سایت خود، باید مراقب باشید که این نوع لینک ها را ایجاد نکنید و به طور مرتب لینک های وب سایت خود را بررسی کنید و از وارد شدن به موقعیت های منفی خودداری کنید. حتی می تواند همان تله های سئوی باشد که رقبای شما ایجاد کرده اند. پس باید مراقب باشید.

تفاوت بین یک شبکه بد و یک ساختمان شبکه خوب چیست؟

اگر وب‌سایتی دارید، احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید: چگونه می‌توان تشخیص داد که یک لینک بیلدینگ به خوبی طراحی شده و کیفیت بالایی دارد؟ یا اینکه مفصل بد چه ویژگی هایی دارد و چه علائمی دارد؟ در واقع اگر این نشانه ها را نشناسید; هیچ راهی برای حذف این نشانه ها و حذف اثرات منفی وجود ندارد. یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام ایجاد استراتژی سئو به خاطر بسپارید این است که همه چیز باید با ردپایی کم و تاثیر منفی زیاد انجام شود.

در این شرایط است که گوگل تمام رفتارهای آنلاین شما را عادی می داند و به مرور زمان اعتبار وب سایت شما افزایش می یابد. از دیدگاه گوگل، همه لینک های خارجی در سایت شما ارزش یکسانی ندارند و باید این را در نظر داشته باشید. برخی از آنها بسیار موثر هستند و در نتیجه اعتبار دامنه شما را افزایش می دهند. در حالی که دیگران کاملاً مخالف قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. بنابراین اگر می خواهید نتایج مثبتی از استراتژی سئوی خود بگیرید، باید تفاوت بین لینک های اسپم و لینک های با کیفیت را بدانید. به عنوان مثال، خرید یک گزارش خبری یک بک لینک با کیفیت برای شما ایجاد می کند. بنابراین بهتر است از این نوع بک لینک بیشتر استفاده کنید. البته موضوع به این سادگی نیست. شما باید به نکات زیادی توجه داشته باشید.

جریمه ناگهانی گوگل در صورت استفاده از لینک های اسپم

جالب است بدانید که گوگل به محبوبیت سایت شما در بین کاربران توجهی نمی کند و سایت شما را به دلیل استفاده از لینک های بی کیفیت جریمه می کند. اما بدترین خبر این است که گوگل هیچ اخطار خاصی نمی دهد یا اینکه چه مدت طول می کشد تا بهترین موتور جستجوی جهان قبل از جریمه از آن عبور کند. به همین دلیل توصیه می کنیم همیشه کیفیت لینک های خارجی سایت خود را بررسی کنید و لینک های بی کیفیت را حذف کنید.

اهمیت حذف لینک های بد و بی کیفیت در سئو سایت

یکی از رایج ترین اثرات لینک های بد در یک سایت، پایین آوردن رتبه صفحاتی است که به آنها لینک می دهند. مشکلی که اکثر مدیران سایت به آن علاقه دارند! در واقع در بدترین حالت اگر تعداد این لینک ها خیلی زیاد باشد یا سئو سایت با این نوع سیستم لینک متوقف نشود جریمه شدیدی در نظر گرفته می شود که از مجموعه گوگل حذف می شود. !

چگونه بفهمیم که بک لینک های اسپم داریم؟

بک لینک اسپم چیست؟ با این حال، چندین راه برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما دارای بک لینک های اسپم است یا خیر وجود دارد. بسیاری از افرادی که به مهارت های لینک سازی این حرفه اعتماد ندارند از روش های معمول مانند ایجاد لینک پروفایل برای ایجاد بک لینک رایگان استفاده می کنند. این لینک ها 90% اسپم هستند، کیفیت بدی دارند و برای سایت شما بسیار مضر هستند.

سئو منفی به عنوان یک استراتژی رقابت

سئو ضعیف یا سئو منفی که در https://neshoonet.ir/negative-seo به تفصیل توضیح داده شده است یکی از تاکتیک های حذف رقبا از صفحات نتایج گوگل است. گاهی اوقات، قبل از اینکه متوجه شوید، رقبا شما را آزار می دهند. و به دلیل خطری که برای وب سایت شما وجود دارد، پیامی از Google دریافت کردید. البته شما همیشه خوش شانس نیستید. و ممکن است هرگز از Google اعلان دریافت نکنید و این فقط برای شما اعمال می شود. و شما فقط نتایج این خرابکاری را خواهید دید.

کاهش ناگهانی ترافیک وب سایت با بک لینک های اسپم

اگر متوجه کاهش ترافیک وب سایت شده اید، به خصوص در مهمترین صفحات وب سایت خود، ممکن است گوگل بدون اطلاع شما متوجه لینک های اسپم در سایت شما شده باشد. بنابراین در چنین حالتی، بک لینک های خود را به سرعت بررسی کنید.

لینک های خارجی وب سایت را بررسی کنید.

بهترین کار این است که لینک های خارج از وب سایت را بررسی کنید. می‌توانید لینک‌های مخرب را شناسایی کرده و با ابزارهای مختلفی مانند حساب Labyrinth، Chamrash، Etcherfso حذف کنید. در واقع کنسول جستجوی خود گوگل بخشی به نام لینک دارد که می توانید از این طریق آن را دنبال کنید. اما ابزارها به شما فرصت های بیشتری می دهند. سعی کنید از ابزارهای مختلف استفاده کنید.

از کجا می توانم لیستی از لینک های خارجی به سایت خود را پیدا کنم؟

گوگل توصیه می کند که این کنسول اولین و تنها مکانی باشد که لیستی از لینک های خارجی به وب سایت شما را پیدا می کند. روی کنسول جستجوی گوگل کلیک کنید و روی فیلد پیوند از منوی سمت چپ کلیک کنید. با این حال، می توانید از ابزارهای دیگری مانند MOZ و ahref برای سازماندهی بیشتر این لیست استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم در برخی موارد اعلان های خارجی در کنسول ظاهر نمی شوند.

چگونه بفهمم کدام لینک ها اسپم هستند؟

هر پیوند خارجی را بررسی کنید تا ببینید از کجا آمده است. پیوندها را از سایت های با رتبه بالا مرتبط با موضوع سایت خود نگه دارید، سپس سایرین را حذف کنید.

اگر لینک شما از این نوع سایت ها می آید، احتمالاً هرزنامه است و باید حذف شود:

سایت هایی که محتوای نامناسب و غیراخلاقی دارند: برای این کار باید سایت ها را تک تک بررسی کنید و از آن مطمئن شوید.

سایت هایی که توسط گوگل ایندکس نشده اند: مراقب باشید که آیا سایت ها مورد تایید گوگل هستند یا خیر.

هشدار سایت های دارای ویروس یا بدافزار: این بسیار مهم است و بک لینک های این وب سایت ها خطرناک تر خواهند بود.

سایت‌هایی که گواهی SSL ندارند: باز کردن یک وب‌سایت و بررسی URL آن برای دیدن اینکه آیا گواهی SSL دارد، نسبتاً آسان است.

سایت هایی با طول عمر بسیار کوتاه: این نشان می دهد که یک وب سایت بسیار بد به شما بک لینک هایی می دهد که هنوز اعتبار لازم را ندارند.

سایت های کم ترافیک: اگر سایتی ترافیک خوبی ندارد، دریافت لینک از آن بی معنی نیست. بدتر از آن، این لینک ها توسط ربات های اسپم گوگل به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند.

وب سایت هایی با لینک های خارجی زیاد: زمانی که یک وب سایت دارای لینک های خارجی زیادی است. این به معنای فروش لینک ها و بسیاری از لینک های مختلف برای کسب درآمد از طریق تبدیل این صفحه به مزرعه لینک های اسپم است.

سایت هایی که از نظر موضوعی به سایت شما مرتبط نیستند: سعی کنید از سایت های مرتبط یا مشابه بک لینک بگیرید. این نیز در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود.

بهتر است پیوندهای ایجاد شده را به صورت دستی بررسی کنید و اگر خودتان آنها را ایجاد کرده اید و قادر به حذف آنها هستید، آنها را حذف کنید. اگر خودتان آن را ایجاد نکرده اید و این لینک توسط رقیب شما ایجاد شده است، آن را فهرست کنید و با ابزار Disavow گوگل آن را رد کنید.

شما به راحتی می توانید با توجه و بررسی دوره ای لینک سازی هرزنامه را متوقف کنید. البته همیشه سعی کنید از وب سایت های لینک سازی معتبری مانند نشنت کمک بگیرید. اگر با لینک بیلدینگ آشنایی چندانی ندارید کافیست با شماره 09114934623 یا 01391012617 تیم نشونت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه لینک های خرید نشونت مراجعه کنید.

https://www.mihanbod.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%85/

[ بازدید : 67 ]

[ سه شنبه 22 آذر 1401 ] 11:46 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]