مزایای پمپ کارواش اینتر ایتالیا


مه پاش گلخانه یک سیستم رطوبت دهی تحت فشار می باشد که می تواند با راندمان بسیار بالا رطوبت مورد نیاز گلخانه های صنعتی و نیمه صنعتی را تامین نماید. این نوع کارواش دارای سیستم های محافظتی و امنیتی بسیار پیشرفته است که دستگاه و قطعات تشکیل دهنده آن را نوسانات شدید ناشی از برق، نشتی آب، فشار کم و زیاد آب و سایر عوامل دیگر محافظت می کند. جریان هوای ناشی از فن باعث می شود ذرات آب در هوا پراکنده می شوند. سیستم های آبپاشی سطحی که عمدتا از طریق فارو (شیار) هستند، به صورت سنتی در گلخانه ها استفاده می شدند و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. از این گروه در زمینه های گسترده و زیادی استفاده میشود. این نوع پمپ ها برای تولید فشار مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر های مورد استفاده در سیستم مه پاش گلخانه ای از دو نوع پلی فسفات و نمدی می باشند.


فیلتر پلی فسفات برای بی بار نمودن آب و ذرات معاق در آن و فیلتر نمدی برای حذف این ذرات از آب مورد استفاده قرار می گیرند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بایستی یا از تانکر آب استفاده نمود که در این صورت فشار پمپ اولیه از بین می رود و یا از شیرهای برقی مابین دو پمپ استفاده کرد. نازل مه پاش گلخانه ای که به صورت معمول از نازل های ۳۰ میکرون در گلخانه ها استفاده می شود. تابلو برق مورد استفاده در سیستم مه پاش گلخانه ای علاوه بر انجام حفاظت های لازم برای الکتروپمپ برای کنترل روشن و خاموش بودن آن هم فرمان صادر می کند. با توجه به اینکه روزنه های خروجی نازل های مه پاش بسیار کوچک می باشند و در صورت ورود جرم و ذرات معلق در آب به داخل سیستم مه پاش موجب بسته شدن سیستم می شوند لازم است از سیستم فیلتراسیون در ابتدای مسیر سیستم مه پاش استفاده شود. البته در بسیاری از مواقع استفاده از این نوع از سیستم ها جزو الزامات اصلی است. عملگر این شیرها می تواند یک کلید قطع/وصل ساده باشد، یا آن که آن ها را به کنترلر وصل نمود. این نازل ها با توجه به دریچه انتهایی خود آب را که با فشار بالا در سیستم حرکت می کند، به قطرات ریز معلق در هوا یا مه تبدیل می کند.


در این مدل ، نازل های مهپاش بر روی فن آکسیال نصب می شوند، آب با فشار به پشت نازل ها پمپ می شوند و با عبور از دهانه نازل به ذرات بسیار ریزی تبدیل می شوند. مه پاش رستوران و کافی شاپ مه پاش کافی شاپ : رستوران ها و کافی شاپ ها مکان هایی هستند که امروزه کابرد های متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده اند آنها از اماکن رفاهی ، تفریحی به مکانی رسمی برای یک قرار کاری، یک دیدار دوستانه و یا یک دورهمی خانوادگی تبدیل شده اند به همین دلیل هم مشتریان کافی شاپ ها و رستوران هایی را انتخاب می کنند که علاوه بر کیفیت مطلوب خوراکی ها دارای محیط دلنشین و زیبا هم باشد . دستگاه های رطوبت ساز نسبت به سایر تجهیزات کشاورزی، قیمت ارزان تری دارند و هزینه تامین و نگهداری از آنها بسیار مناسب است. نازل های مه پاش آذر تجهیز ضد چکه بوده و با داشتن بدنه استیل طول عمر بالاتری نسبت به سایر نازل های موجود در بازار دارد. برای مثال در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی از مدل های استیل استفاده می شود و در کارخانجات تولید نوشیدنی های گازدار از مدل آب گرم آن استفاده می شود. 


جنس بدنه این نازل ها از استیل و یا برنج می باشد. این سیستم نصب به سیستم منحصرا نازلی کارایی بسیار بالاتری دارد. در این نوع سیستم اتصالات قابلیت آبندی بسیار آسان و سریع را دارند می توان در صورت نیاز و یا صلاحدید اقدام به جمع آوری، تغییر مکان نصب لاین مه پاش نموده. این دستگاه ها قابل استفاده با اب های سرد و گرم هستند و می توانند تمامی آلودگی ها و کثیفی ها را از خودرو پاک کنند. استفاده از کارواش خانگی در نظافت دارای چه مزایایی می باشد؟ لازم است تا مختصری در خصوص هر یک از بخش های سیستم مه پاش گلخانه ای توضیح داده شود تا کشاورزان محترم در این باره با اطلاعات و دانش بالا خرید نمایند. با توجه به وجود فشار بالا در سیستم مه پاش گلخانه ای لازم است تا شیلنگ های انتقال آب در محیط گلخانه قادر به تحمل فشار بالا تا ۲۰۰ بار را داشته باشند. سیستم مه پاش با توجه به نوع و نحوه شیلنگ کشی در محیط گلخانه نیاز آبی محیط گلخانه را برای تولید هر نوع محصول کشاورزی گلخانه ای مرتفع می نماید. افزایش دما در عرض گلخانه توسط سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش کنترل شده و این امکان به وجود می آید که به دما های خنک تری دست یافت.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

[ بازدید : 240 ]

[ چهارشنبه 17 فروردين 1401 ] 17:46 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]