20 عامل موثر برای افزایش امتیاز اسپم
20 عامل موثر که امتیاز اسپم شما را افزایش می دهد در این مقاله قصد داریم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد امتیاز اسپم شما و دلایل آن صحبت کنیم.
اکانت اسپم چیست؟
ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که امتیاز اسپم چیست و افزایش آن چه خطراتی دارد.
Spam Score امتیازی است که گوگل برای وب سایت ها محاسبه کرده است، جالب است بدانید که این عدد در گوگل بین 1 تا 5 است، سطح نمایش Maz کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است، اما همان تشخیص و تغییر ابزار است. مارپیچ.
امتیاز هرزنامه می تواند به معنای واقعی در سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا در سایت هایی که سعی نمی کنند به روش های مختلف از مخاطبان خود دوری کنند، تغییر کند.
تشخیص وب سایت شما در موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با عنوان وب سایت شما دارد، به عنوان مثال برای وب سایت های فروشگاهی و وب سایت های مبتنی بر محتوا متفاوت است و عناصر تشخیص آن متفاوت است.
بازدید کم و حضور بخش های زیاد و مطالب خالی برای جذب بازدید کننده
درک بهتر موضوع یکی از عواملی است که به گوگل اجازه می دهد متوجه شود که شما قصد فریب گوگل و مخاطب را دارید. آنچه در وبلاگ است را بخوانید.
2: پیوند داخلی و شناسایی متن کمی وجود دارد
در چندین مقاله بر لزوم ایجاد لینک ها و برچسب های داخلی تاکید کرده ایم، تعداد لینک ها و تگ های بسیار کم یا زیاد باعث می شود گوگل از وضعیت داخلی ضعیف سایت شما آگاه شود و به مرور زمان صفحات داخلی را ضعیف کرده و به جذب مخاطب فکر کند. تا کلمات خود را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم خود را افزایش دهید.
3: تنوع کم لینک ها به وب سایت ها
تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که در افزایش بازدید و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما به یاد داشته باشید که تنوع لینک های دریافتی به سایت شما بسیار مهم است و اگر محدود به چند دامنه باشد و تعداد زیادی دریافت کند. لینک از آنها، امتیاز اسپم سایت شما افزایش می یابد.
4: طول عنوان مقاله و زیرنویس
همیشه سعی کنید تا حد امکان از سرفصل ها و عناوین کوتاه مناسب برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید. یکی از عواملی که مخاطبان شما را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند، عنوان مقاله طولانی است و می تواند منجر به ارسال هرزنامه در سایت شما شود. یا به زرد معروف است.
5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است
همانطور که گفتیم لینک های خارجی برای انتشار اخبار و افزایش بازدید مفید هستند، بدیهی است که وب سایتی که تازه راه اندازی شده است، لینک های خارجی ثبت شده زیادی نخواهد داشت.
ایجاد و افزایش لینک های خارجی به فعالیت داخلی سایت و عمر دامنه شما بستگی دارد، بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از شروع و اجرای تبلیغات خارجی، 1 تا 2 ماه برای ساخت لینک های خارجی و بهینه سازی سایت داخلی خود صبر کنید. . ایجاد تعدادی لینک خارجی از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به سایت خود فرصتی برای افزایش طول عمر خود بدهید. این کار از طبقه بندی سایت شما به عنوان یک سایت اسپم جلوگیری می کند.
6. طول URL های صفحه وب داخلی
سعی کنید از URL های کوتاه تری برای مقالات و صفحات داخلی استفاده کنید.
7: صفحه تماسی وجود ندارد و با ما تماس بگیرید
همیشه مجوز لازم را برای تماس با یک مخاطب یا گزارش یک اشکال ایجاد کنید، حتی در صفحه 404، یک انجمن یا چت آنلاین را بررسی کنید، یا از مخاطب بخواهید اگر انتقاد یا پیشنهادی دارد، پیوندی به صفحه برای شما ارسال کند. کسانی که زمینه های ارتباطی دارند آن را در دسترس و قابل مشاهده برای آنها قرار دهید. این تاثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان شما دارد و به گوگل می گوید که سایت شما کار می کند.
8: توضیحات متا بسیار طولانی و استفاده بیش از حد از کلمات با کاما
در توضیحات متا خود بسیار مراقب باشید. توضیحات متا را در این صفحه توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله در جذب مخاطب بسیار موثر است و اگر متا توضیحات کوتاهی از مقاله در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه مقالات در صفحه می شود. از یک یا دو کلمه در آن استفاده کنید و آن را به صورت نوشتاری و تشریحی کامل کنید و از کلمات و ویرگول بسیار کم استفاده کنید.
9: تکرار کلمات به صورت پررنگ و متصل به محتوا
جالب اینجاست که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله می تواند باعث شود که وب سایت شما اسپم و ضعیف شناخته شود. از این کار اجتناب کنید و سعی کنید در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی دقت زیادی به خرج دهید.
10: استفاده از فونت ها و ادبیات نامناسب
در گذشته گوگل در فیلتر کردن متن فارسی بسیار ضعیف بود و فقط کلمه واقعی را در نتایج جستجو نمایش می داد. اما در آخرین آپدیت هسته، ترجمه صحیح را برای وبسایت فارسی زبان دانلود کنید و تجزیه و تحلیل متن فارسی و بررسی کامل آن را انجام دهید. خزیدن گوگل برای تشخیص متن ساده و کپی برداری کار سختی نیست و این باعث افزایش حجم اسپم در سایت می شود. توسط گوگل در نظر گرفته شود اعمال خواهد شد
11: عدم تعادل بین لینک هایی که به سایت شما می روند.
لینک های خارجی بخشی از سئو و اصلاح کلمات کلیدی هستند و چند استراتژی مهم وجود دارد که با پیروی از این استراتژی ها می توانید تاثیر زیادی داشته باشید. یکی از این استراتژی ها بازاریابی و بازاریابی وابسته برای وبلاگ ها و وبلاگ ها است. داشتن لینک های خارجی، علاوه بر انکر تکست مورد نظر شما، برای کلمات کلیدی صفحه ای که به آن لینک می دهید بسیار مفید خواهد بود، پس جداسازی خارجی صفحاتی که دارای اطلاعات دقیق و جزئی هستند را در نظر بگیرید. به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند. این اقدام به صفحات شما قدرت مورد نیاز خود را ادامه خواهد داد. و از افزایش اسپم سایت جلوگیری کنید.
12: ساخت لینک در سایت های چینی و کره ای
شاید این موضوع برای شما هم تازگی داشته باشد اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل نداشتن خزنده های گوگل مناسب و فاصله زبانشان با پلتفرم ایرانی باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم شما می شوند. سایت، و به خصوص بسیاری از وب سایت های چینی، پیوندی برای تنظیم گزارش اسپم برای کاربران فارسی و کاربران هندی دارند که کار نمی کند. تا حد امکان از ایجاد تعداد زیادی لینک در این سایت ها خودداری کنید. منفی نیست بازخورد برای سایت خود داشته باشید و حتما به یاد داشته باشید که سایتی که لینک شما باید داشته باشد، باید کار و بازدید خوبی داشته باشد. وبلاگ باید کارکرد و محتوای خوبی داشته باشد لازم به ذکر است که لینک های ایجاد شده در برخی از دانشگاه ها و سایت های دولتی هند و چین باعث افزایش زیاد اسپم و حتی مجازات کلمات شما می شود.
13: عدم تعامل بین وب سایت و شبکه های اجتماعی موجود در وب سایت
هر وب سایتی باید فعالیت های رسانه های اجتماعی را حفظ کند تا دید بهتری داشته باشد و ترافیک را افزایش دهد و تبلیغات دهان به دهان را بهبود بخشد. اگر صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی دارید، حتماً عملکرد آن را به وب سایت خود پیوند دهید.
14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات
همانطور که در مطالب قبلی گفتیم، ایجاد لینک به سایت های خارجی تاثیر مثبتی در افزایش کیفیت سایت شما خواهد داشت، اما در نظر داشته باشید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به عدد 1-2 محدود شود.
15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقاله
مطمئن شوید که دامنه های با کیفیت و مرتبط را برای پیوندهایی که در مقاله به دامنه های دیگر می دهید انتخاب کنید. این دامنه ها مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت که هر دو قدرت خوبی دارند و مغز پر از مقاله هستند. اما لازم به ذکر است کلمه ای که قرار است با این دامنه ها لینک کنید مرتبط است و قبل از لینک دادن کلمه در این سایت ها کلمه را جستجو کنید و در صورت وجود مطلب اقدام کنید. اقدام دامنه شما را تقویت می کند. به کلمات مختلف و به عنوان هرزنامه تشخیص داده نمی شود
16: عدم استفاده از آمار گوگل آنالیتیکس و بررسی خطای آن
اگر قصد ایجاد یک وب سایت را دارید، پس از ایجاد آن حتما گوگل آنالیتیک را نصب کنید. این امر تداوم وب سایت شما را تضمین می کند و برای گوگل بسیار مهم است.
17: از اعداد در آدرس صفحات و مقالات استفاده نکنید
از ایجاد یک عدد در یک URL جداگانه خودداری کنید، این باعث افزایش تصاعدی امتیاز اسپم سایت شما می شود
18 نام دامنه خود را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد در آن استفاده نکنید
19: کلمات مسموم را تکرار کنید
از به کار بردن کلمات سمی مانند اختصارات، 18 کلمه، داروهای خاص، بازی ها و فیلم های برهنه و نام ها و برچسب های مختلف خودداری کنید و از تکرار آنها در اخبار خودداری کنید.
20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود
این پروتکل برای وب سایت هایی که با اطلاعات مخاطبان خود درگیر هستند ضروری است و عدم استفاده از آن باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم می شود.
ماخذ مقاله: https://blogten.ir/20-spam-score/
[ بازدید : 22 ][ شنبه 13 خرداد 1402 ] 11:21 ] [ M89 ]
[ ]