معاملات تویوتا را از Winro خریداری کنید


تویوتا یکی از محبوب ترین برندهای خودرو در جهان است. تویوتا به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و عملکرد بالای خودروهای خود شناخته شده است. در ادامه به بررسی قطعات یدکی تویوتا، کیت های فیس لیفت تویوتا و کنترل از راه دور تویوتا خواهیم پرداخت.

قطعات یدکی تویوتا

قطعات یدکی تویوتا قطعات یدکی و موادی هستند که در صورت آسیب، فرسودگی یا آسیب دیدگی نیاز به تعویض دارند. برای خرید لوازم یدکی تویوتا باید به چند نکته توجه کرد. لوازم یدکی تویوتا باید با مدل و سال خودروی شما مطابقت داشته باشد. در بسیاری از موارد نمی توانید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید، نمایندگی های قطعات تویوتا همان قطعه را در اختیار شما قرار می دهند. اما به یاد داشته باشید که قطعات اشتباه تویوتا می تواند به ماشین شما آسیب برساند

لوازم یدکی تویوتا باید از کیفیت و استاندارد مناسبی برخوردار باشد. قطعات بی کیفیت سلامت و ایمنی وسیله نقلیه شما را به خطر می اندازد. توجه داشته باشید که لوازم یدکی تویوتا را باید از نمایندگی های مجاز خریداری کنید. قطعات یدکی تویوتا شامل چراغ ها، سپرها، قطعات بدنه مانند آینه عقب و غیره است. در ادامه به انواع قطعات تویوتا می پردازیم.



قطعات بدنه تویوتا

قطعات یدکی تویوتا مربوط به بدنه این خودرو عبارتند از:

آینه های سمت چپ و راست

سپر جلو و سپر عقب

مجموعه سپر جلو و قطعات زیر سپر

مجموعه سپر عقب و قطعات زیر سپر

محافظ صورت و گلگیر جلو

قفل هود و جک

وی...

لوازم جانبی تویوتا، لامپ پروژکتور



قطعات یدکی تویوتا مربوط به این چراغ خودروها عبارتند از:

چراغ های چپ و راست

چراغ خطر چپ و راست

مهشکن

پروژکتور

شبرنگ

راننده در آینه

که در...

قطعات تویوتا، سیستم الکتریکی



قطعات تویوتا مربوط به سیستم الکتریکی عبارتند از:

ABS و سیستم ترمز ضد لغزش

کیسه هوا تویوتا

سیستم ضد سرقت تویوتا

سیستم کم نور خودکار

سنسورهای پارکینگ

سیستم سوخت

کلیه چراغ ها و کولرها و بخاری ها

شیشه و آینه

آب پاش و برف پاک کن


کیت فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس

لوازم جانبی خودرو تویوتا هایلوکس به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر خودروی شما را زیباتر کنند. تمام تغییرات ظاهری و عقب خودرو به منظور طراحی و بهبود را فیس لیفت یا فیس لیفت می گویند. تغییرات ظاهر خودرو را به شیوه ای جدید تغییر می دهد. قابل درک است که بازسازی گاهی اوقات شامل تغییرات مکانیکی مانند تعویض چرخ ها، تعویض موتور، تغییرات مختلف و غیره، بخش هایی از آن در تجهیزات تویوتا هایلوکس است.



تغییرات بیرونی با کیت فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس

کیت های فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس معمولاً نمای بیرونی و داخلی خودرو را تغییر می دهند. به‌روزرسانی‌ها براساس مدل متفاوت است، اما به‌روزرسانی‌های بصری عمدتاً شامل سپرهای بازطراحی شده، چراغ‌های جلو، چراغ‌های خطر و شیشه جلوی بازطراحی شده است.



قیمت جلو پنجره تویوتا هایلوکس

گاهی اوقات با کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس. مدل های جدید لاستیک و رینگ و رنگ های جدید در اختیار خریداران قرار گرفته است.

تغییرات داخلی S با کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس

تغییرات داخلی خودرو از تغییرات جزئی تا عمده با کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس متغیر است.

تغییرات عمده در تجهیزات تویوتا هایلوکس ممکن است شامل داشبورد بازطراحی شده و سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت باشد. مواردی مانند نورپردازی داخلی را می توان اضافه یا بهبود بخشید، در حالی که لوازم جانبی در دسته های مختلف روی تابلو قرار می گیرند.


چهره اپلیکیشن تویوتا لندکروزر

اصلاحات و ارتقاء خودرو، کیت پوشش خودرو تویوتا لندکروز است. در بازار ایران با توجه به محدودیت های واردات خودرو، استفاده از کیت خودروی آفرود تویوتا لندکروزر گزینه مناسبی برای ارتقا و به روز رسانی خودرو است. کیت صفحه نمایش خودرو تویوتا لندکروزر خودروی شما را براق و جدید می کند و ظاهری جدید به آن می بخشد و زمان خرید خودروی جدید را طولانی می کند.


لندکروز به Winrou بازیابی می کند

دلیل دیگری برای استفاده از کیت فیس لیفت تویوتا لندکروزر. از زمانی که این خودرو برای اولین بار به بازار معرفی شد، ممکن است سازندگان دیدگاه خود را در مورد یک گروه خودرویی خاص (خانواده) تغییر داده باشند.

به عبارت دیگر، با کیت فیس لیفت تویوتا لندکروزر، می توانید تغییراتی را که سازنده خودرو برای ارتقای خودرو خود لازم می داند، دریافت کنید. کیت فیس لیفت تویوتا لندکروز پیکربندی اصلی خودرو را حفظ می کند، اما عملکرد خودرو را با تغییرات جدید بهبود می بخشد.



ریموت کنترل تویوتا

خرابی ریموت کنترل خودرو تویوتا می تواند برای مالک خودرو مشکل ایجاد کند. اگر متوجه شدید که مشکل ریموت تویوتا شما باتری نیست، باید ریموت تویوتا خود را تعمیر کنید. سازندگان خودروهای کنترل از راه دور تویوتا این خودرو را بسیار دقیق و ایمن ساخته اند.

با توجه به طراحی بسیار زیبا و دقیق و ایمن خودروهای تویوتا، ریموت کنترل تویوتا نیز برای تامین امنیت راننده و سرنشینان طراحی شده است. پس تعمیر ریموت کنترل تویوتا موضوع بسیار حساسی است. باید مکانی را انتخاب کنید که قابل اعتماد و حرفه ای باشد و به ریموت کنترل تویوتا شما آسیبی وارد نکند.



کنترل از راه دور تویوتا ضد سرقت

سیستم کنترل از راه دور ضد سرقت تویوتا با کد منحصر به فرد و ویژه ثبت شده است. کدهای کنترل از راه دور تویوتا نقش مهمی در ایمنی و حفاظت از خودروی شما دارند. یک تراشه در ریموت کنترل تویوتا تعبیه شده است و یک کلید فرمان با کد شناسایی به ریموت کنترل تویوتا می فرستد تا در را باز کند.

تایید ریموت تویوتا قبل از استارت زدن خودرو است. کل فرآیند در چند ثانیه کوتاه انجام می شود. این نوع ریموت کنترل تویوتا مدل ضد سرقت می باشد.



هزینه ساخت کنترل از راه دور تویوتا

قیمت یک SUV تویوتا بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. قطعات خودرو تویوتا معمولاً به برند و مدل، سال خودرو و نوع خودروی تویوتا بستگی دارد. یعنی قیمت یک ماشین تویوتا می تواند به اندازه پایه و پیکربندی آن متفاوت باشد.

ماخذ مقاله: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887248-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%B1%D9%88

[ بازدید : 148 ]

[ شنبه 9 ارديبهشت 1402 ] 13:01 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]