عوارض لابیاپلاستی را جدی بگیرید


اگر پس از مشاوره با جراح لابیاپلاستی که در این زمینه مهارت دارد، تصمیم به جراحی لابیاپلاستی گرفته اید. باید بدانید که لابیاپلاستی نیز مانند سایر روش های جراحی عوارض زیادی دارد. با ما همراه باشید تا در این مقاله عوارض مختلف لابیاپلاستی را با هم مرور کنیم.

اما عوارض لابیاپلاستی جزو عوارض حاد و خطرناک نیست و در صورت عدم دقت و تحقیق در ابتدا در انتخاب جراح ممکن است عوارض خطرناکی پیش بیاید.



پس حتما قبل از جراحی لابیاپلاستی تحقیقات خود را انجام دهید. خوشبختانه امروزه پیشرفت ها در زمینه کامپیوتر و اینترنت کار ما را آسان کرده است و شما می توانید به سادگی با جستجوی یک دکتر لابیاپلاستی خوب به بهترین جراحان در این زمینه دسترسی داشته باشید. به خصوص اگر ساکن کرج هستید، در یافتن بهترین جراح لابیاپلاستی در کرج. و در رتبه دوم بی احتیاطی بعد از لابیاپلاستی قرار دارد.

لابیاپلاستی چیست؟

شاید از خود بپرسید لابیاپلاستی چیست؟ سال هاست که لابیاپلاستی یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی برای خانم ها در جهان بوده است. دلایل تقاضای زیاد برای این نوع جراحی در بین زنان عبارتند از:

ایجاد اعتماد به نفس جنسی در زنان

تاثیر شگفت انگیز بر رابطه جنسی

واژینوپلاستی روشی است که در آن ظاهر لبه های داخلی واژن مطابق میل متقاضیان انجام می شود که عمدتاً تمایل به کوچک شدن لبه های داخلی واژن و ایجاد تقارن در لبه های واژن است. واژن واژن


دلیل آزمایشگاه

دلایل اصلی تمایل زنان به لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن) عبارتند از:

داشتن واژن زیبا

ایجاد تقارن در لبه های واژن

تسکین درد هنگام رابطه جنسی

از تحریک کلیتوریس خودداری کنید زیرا پوست اضافی روی کلاهک کلیتوریس وجود دارد.

درد هنگام انجام فعالیت های دیگر مانند دوچرخه سواری احساس می شود

او با پوشیدن شلوار تنگ احساس ناراحتی می کند

احساس کشش، سوزش و مالش لبه های واژن

عدم وجود ترشحات واژن

تاریکی لبه های میمون ها.


بر اساس تحقیقات انجام شده، لابیوپلاستی تأثیر بسزایی در بهبود روابط جنسی دارد، به طوری که حدود 90 درصد از زنانی که جراحی پلاستیک واژن انجام می دهند، از نتیجه کار بسیار راضی بوده و از بهبود روابط جنسی خود رضایت نشان می دهند و بیش از 50 درصد از آنها. . آنها در مورد بهبود ارگاسم در روابط خود گفته اند.

اما بازخورد اصلی که همه خانم ها از جراحی بزرگ کردن سینه دریافت می کنند، افزایش اعتماد به نفس و داشتن یک سینه زیبا است و در واقع این افزایش اعتماد به نفس باعث بهبود رابطه جنسی می شود.



عوارض لابیاپلاستی چیست؟

جراحی زیبایی واژن توسط FDA آمریکا به عنوان یکی از جراحی های ایمن و بدون دردسر تبلیغ می شود. بنابراین اگر این عمل توسط بهترین جراحان لابیاپلاستی انجام شود می تواند کاملا بی خطر باشد.



چند نمونه از رایج ترین مشکلات لابیاپلاستی عبارتند از:

درد و سوزش (حداقل سه روز)

تورم انتهای واژن (این تورم طبیعی است و در برخی از زنان می تواند تا 1 ماه طول بکشد)

درد حین رابطه جنسی (حتی اگر 5 هفته قبل از عمل رابطه جنسی داشته باشید، باز هم می توانید در حین رابطه جنسی احساس درد کنید).

بخیه های باز بعد از جراحی پلاستیک لابیا (اگر جراح لابیاپلاستی تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، این مشکل بعید است.)

عدم تقارن در لبه های واژن (اگر به پزشکی مراجعه کنید که اطلاعات کافی در این زمینه ندارد، احتمال متقارن نبودن لبه های واژن وجود دارد.)



زخم و خونریزی بافت

عفونت

تشکیل لخته های خون در سیاهرگ ها

تمامی موارد ذکر شده (به جز موارد باز شدن بخیه ها و عدم تقارن لبه های واژن) نگران کننده نیستند و معمولا پس از مدت کوتاهی از بین می روند.



چه علائمی باید به پزشک مراجعه کرد؟

استفراغ شدید

ترشحات غیر طبیعی مانند ترشحات زرد و سبز

سردرد شدید

تمام سخت درد

متن کامل مقاله را بخوانید: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا

[ بازدید : 210 ]

[ چهارشنبه 10 خرداد 1402 ] 22:11 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]