این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره موزه آینده دبی بیاموزید


این آکواریوم که یکی از جذاب ترین تفریحات دبی است یک نمونه ی زیر آب هست و از روی شهر گمشده ی آتلانتیس شبیه سازی شده است. سقوط از برج خلیفه بصورت مجازی، انجام پاراگلایدر با فناوری مجازی و ماجراجویی در سرزمین قطب شمال از نمونه تفریحات این پارک هستند. همان طور که از نام این پارک پیداست، طراحی داخلی این پارک کاملا شبیه قطب جنوب است. رزرو آنلاین بهترین و ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی! با توجه به اینکه هر گردشگری در حین سفر، نیاز به برقراری ارتباط با دوستان و اطرافیان دارد و سفر به شهر و کشوری خارجی با افزایش هزینه رومینگ همراه است، در نتیجه، شما میتوانید به محض ورود به فرودگاه های دبی، سیم کارت رایگان در دبی دریافت کنید. اسنوبرد یکی از جذاب ترین ورزش های برفی در میان طرفدارانش است، که بسیار هیجان انگیز می باشد، مسیرهای اسنوبرد اسکی دبی حدود 400 متر طول دارد و می توان در تمام طول سال از آن استفاده کرد، همچنین اگر اسنوبرد بلد نیستید می توانید از مربیان حرفه ای که در طول سفر وجود دارند اصول اولیه این بازی را آموزش ببنید، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده برای گردشگرانی باشد که به دنبال مسیرهای اصلی و هیجان انگیز هستند که برای اسنوبورد آزاد شما طراحی شده است.

Red-cheeked cordon-bleu african birds bird bird illustration birdlover blue cute exotic birds graphic graphic illustration illustration red cheeked cordon bleu vector vector art vector drawing vector illustration در این پارک بیش از ۴۰ نوع سرسره و وسایل بازی دیده میشود که ازقضا طولانیترین ترن معلق خاورمیانه در یاس پارک وجود دارد. در طول این مسیر یک محیط شبیهسازی شده جنگلی وجود دارد که در نوع خود جذاب و بینظیر است. معمولا در این وادیها استخرهای سنگی بزرگ و جذابی وجود دارند که در تمام طول سال آب دارند و با فضای سبز احاطه شدهاند. طول مسیر آن 360 متر است و در ارتفاع 22 متری قرار دارد. این تونل ۴۸ متری بازدیدکنندگان را در قلب مخزن اصلی آکواریوم غوطه ور می کند. قطعا با ورود به این بخش به دنبال راه فرار می گردید. تمامی گروه های سنی اجازه ورود دارند و تنها تعداد محدودی از رایدها قابل استفاده خواهند بود. قابل ذکر است که تمام نمای بیرونی این برج از شیشه ساخته شده و بنا به گزارش تمیز کردن این تمام این شیشه حدود سه ماه وقت می برد. مجموعه ی دبی پارک شامل چهار پارک لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، ریورلند و موشن گیت می باشد که گشت و گذار در مجموعه ریورلند رایگان است. این شهربازی بزرگ از سه شهربازی جذاب و بزرگ به نام شهربازی موشن گیت دبی، پارک بالیوود دبی و شهربازی لگولند دبی تشکیل شده است و علاوه بر این ها یک پارک آبی به نام پارک آبی لگولند دبی نیز در مجموعه آن وجود دارد.

در نقاط مختلف پارک نیز رستورانها و کافههای زیادی وجود دارند. دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دنیا است درکنار هزاران فروشگاه و پاساژ دیگر در دبی وجود دارند که انتخاب کردن از میان آنها سخت است. برای انجام این نوع از غواصی مردم معمولا بودن در داخل قفس را انتخاب می کنند. در این شهربازی یک سرسره آبی 9 طبقه وجود دارد که اگر سوار آن شوید، سرعتتان به 60 کیلومتر در ساعت می رسد. اما مزایای خرید پکیج VIP این است که می توانید به تنقلات و شیرینی ها و نوشیدنی های مخصوص دسترسی داشته باشید، امکان تجربه مرد آهنین در بخش مارول وجود دارد، برای رزرو و انتخاب صندلی در برخی نمایش ها و جاذبه ها در اولویت قرار می گیرید، می توانید از یک راهنمای تور به اندازه ۵ ساعت استفاده کنید و دسترسی فوری به کلیه رایدها و جاذبه ها خواهید داشت. سوار شدن درون آبرا (Abra) که یک قایق سنتی عربی است، خود از جاذبه های دبی است. یکی از جوایزی که باغ گل و دهکده جهانی دریافت کرده است، جایزه Moselle توسط جایزه گردشگری باغ در ماه آوریل سال 2015 است. باغ معجزه به عنوان یکی از جاذبههای طبیعی دبی، با دنیایی از شگفتیهای گل در انتظار شماست. یکی از زیباترین جاهای دیدنی دبی، پارک معجزه یا میراکل گاردن است. Finn & Jake’s - Everything Burrito: فقط در صورت بازدید مدرسه یا رزرو برای تولد باز می شود. دبی پارک اند ریزورت که یک مجموعه تفریحی و سرگرمی جذاب است، یک شهربازی بزرگ با وسعتی حدود 2.3 میلیون متر مربع است و به عنوان بزرگترین پارک خاورمیانه شناخته می شود. این آکواریوم عظیم دارای بخش های متنوعی است، که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند.

بازار طلای دیره در بخش قدیمی دبی یکی از بازارهای شناخته شدهی طلای این محدوده است که متنوعترین طلا و جواهر را به شما ارائه میدهد. این بازار در منطقه دیره واقع شده و به عنوان یک منطقه تاریخی و بازار قدیمی شهر شناخته میشود. دنیای گمشده دایناسورهای ماقبل تاریخ در منطقه 65 هکتاری دره گمشده منتظر میهمانان خود است. افراد میتوانند در شهر کارتونی، شخصیت انیمیشن و فیلم مورد علاقه خود باشند و در استودیوی معروف LEVRAM ماجراجوییهایهالک و مرد عنکبوتی را از نزدیک تماشا کنند. بخش کارتون نت ورک در شهربازی IMG دبی براساس شخصیت های شبکه ای کارتونی با همین نام ساخته شده که شامل ۵ تفریح جذاب است. انتقام جویان، ماجرای عصر اولتران: با پیوستن به شخصیت های قهرمانی به جنگ با التران ها در آسمان بروید. انتقام جویان، ماجرای پرواز با کوئین جت: شما با سوار شدن بر این کابین های دو نفره و کنترل آن می توانید در کنار سایر کابین ها به پرواز در آیید. برای دیدن دیگر پارک های آبی دبی و تور ها می توانید به این لینک مراجعه کنید. پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی یکی از بهترین پارک های آبی امارات است که با 17 هکتار مساحت در دبی واقع شده است. در واقع باید بگوییم که پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی یکی از بهترین شهربازی های خاورمیانه است و حتی از خیلی از شهربازی های اروپا نیز بهتر است. Adventure Photography نیز یکی از بخش های جذاب این شهربازی دبی بوده که می توانید عکس های جذابی از ماجراجویی در میان دایناسور های وحشتناک ثبت کنید. مرد عنکبوتی، ماجرای انتقام از دکتر اختاپوس: در این قسمت سوار بر ترنی پر سرعت به تماشای نبرد مرد عنکبوتی با اختاپوس می روید. البته ۳ بعدی بودن این سینما باعث می شود خودتان را در میدان نبرد تجسم کنید. برای بازدید از شهربازی آی ام جی ورلد دبی می توانید با خودرو شخصی یا تاکسی خودتان را به آنجا برسانید.

بعد از خروج از هانتد هتل می توانید فضایی ترسناک و شبح وار را نقاشی کرده و به منزل ببرید و آنها را بترسانید. فرودگاه بین المللی دبی نیز این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا از اینترنت وای فای موجود در این فرودگاه استفاده کنند. با توجه به ایرلاینی که از ان بلیط هواپیما را تهیه کرده اید باید به ترمینال مرتبط بروید و از ان طریق به هواپیما سوار شوید. مسافران ایرانی به کدام ترمینال فرودگاه دبی میروند؟ ترمینال های ۱ و ۳ از طریق محوطه ای مشترک با یکدیگر در ارتباط هستند و بدون نیاز به مراجعه به بخش مهاجرت می توانید بین دو ترمینال تردد کنید. علاوه بر این ها، یک هتل جذاب به نام هتل لاپتیا دبی نیز در این مجموعه چند منظوره به چشم می خورد. کشور امارات از هر منظری یک کشور پیشرو است و در بحث گردشگری نیز به یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی آسیایی تبدیل شده است. هر چند وقت، ممکن است بخشی از این شهر بهواسطه ساختوسازها به یک محله زیبا با ساکنین خاص و امکانات متفاوت تبدیل شود. این پارک از چند منطقه اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: سینمای چند بعدی، بخش کارتون، دره گمشده و خیابان اصلی آی ام جی. در پارک آی ام جی چند تا از شگفتانگیزترین جاذبه های گردشگری دبی قرار گرفته است که عبارتند از: سه عدد ترن هوایی، چهارتا ماشین تماشای منظره، سه تا سینمای چند بعدی، چرخ و فلکهای بزرگ، زمینهای بازی کودکان و چرخ و فلکهای کودکان.

این دره یکی از ترسناکترین جاذبه های گردشگری دبی است. بدون وجود همراه، محدودیت قد افراد به مقدار ۱.۳۰ متر تعیین شده است. البته پارک های مختلفی هم در نزدیکی این شهربازی وجود دارد. آکواریوم لاست چمبرز دبی ۱۱ میلیون لیتر آب در خود جای داده است. این شهربازی سریع السیر ترین ترن هوایی دنیا را در خود جای داده است و اکثر افراد برای تجربه سرعت آن به شهربازی فراری ورلد ابوظبی می روند. یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در این روزها محسوب می شود که در یک مکان مشخص می توانید با همه کشور های جهان آشنا شوید. ساحل جمیرا، آکواریوم لاست چمبرز و پارک آبی وایلد وادی از مکان های دیدنی دبی هستند که در فاصله ۳۰ دقیقه ای از آن قرار دارند و می توانید از آن ها دیدن کنید. پارک آبی آکواونچر دبی که در آتلانتیس پالم جمیرا (جزیره مصنوعی معروف در دبی) قرار دارد، یکی از جاهای دیدنی دبی و مکان مناسبی برای خنکشدن بعد از چند روز خرید و گشتوگذار است. پارک آبی آتلانتیس دبی یا همان آکواونچر(Aquaventure) یکی از بزرگترین و بهترین پارکهای جهان است که یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی دبی محسوب میشود. پارک آبی آکواونچر دبی یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است که به هتل آتلانتیس (معروفترین هتل دبی) تعلق دارد و شهرت خاصی برای داشتن سرسره های هیجان انگیز دارد. عکاسی در این مسجد مجاز می باشد و می توانید معماری شگفت انگیز آن را در عکس های خود ثبت کنید. با ورود به بخش مارول می توانید با این بازی ها، یک خاطره به یادماندنی بسازید. با داشتن چایی گرم در دست و نوشیدنیهای خنک در هوای سرد زمستان، لحظات به یادماندنی را در رستوران Avalanche اسکی دبی تجربه کنید.

این پارک آبی به عنوان یک مقصد تفریحی بسیار محبوب بین گردشگران و مسافران شناخته شده است.لولهچپان عظیم این پارک آبی به نام “لاجوال” است که با سقوط از ارتفاع 33 متری، سرعتی حدود 80 کیلومتر در ساعت را به دست میدهد. ازجمله علت معروفیت این پارک، ترن Velociraptor است که لقب سریعترین و بلندترین ترن دبی را یدک میکشد و دارای سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت در سه ثانیه است. تعداد سکههای این موزه حدود 470 عدد است که دورههای مختلفی از تاریخ را در بر میگیرند و قدیمیترینشان مربوط به قرن هفتم میلادی است. رویداد Glitter Ball 2022 در شهربازی آی ام جی دبی در تاریخ ۱۷ دسامبر برگزار خواهد شد که این رویداد در سال های آینده هم تکرار می گردد. Robbie’s Lair در شهر تنبل: ۰.۹۰ متر و برای کودکانی که همراه یک شخص بزرگسال وارد می شوند؛ قد کم تر از ۰.۹۰ متر محدودیتی ایجاد نمی کند. در صورتی که در این هتل اقامت نداشته باشید، نمی توانید وارد آن شوید. لذت بودن در این پارک را از خودتان دریغ نکنید که بسیار بامزه و مهیج خواهد بود. بعد از یک روز مهیج و شگفت انگیز، قطعا به کمی استراحت نیاز دارید. در پاسخ به سوال موزه آینده دبی کجاست باید به شما بگوییم که این بنای شگفت انگیز در فضای ۳۰۰۰۰ مترمربع و به ارتفاع ۷۷ متر در حاشیه اتوبان شیخ زاید قرار دارد. پس اگر شما هم قصد سفر به امارات را دارید و اهل تفریحات هیجان انگیز و بازی در شهربازی های مهیج و مفرح هستید، بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با چند تا از بهترین شهربازی های امارات آشنا شوید. سفری مهیج که آدرنالین خون شما را دچار نوسان می کند. مزیت این مرکز خرید این است که شما می توانید با بودجه ای مناسب نیز خرید خوبی داشته باشید.

گذشته از این ها یک مرکز خرید بزرگ به نام ریورلند دبی نیز در مجموعه دبی پارک اند ریزورت قرار گرفته است. مال امارات به عنوان اولین مرکز خرید ریزورت دنیا شناخته میشود. این بازار، متشکل از ۶ بخش مجزا است و بزرگترین مرکز خرید تفریحی در جهان به حساب میآید. جالب است بدانید که این شهربازی از 6 بخش مجزا تشکیل شده است که همگی با تم کارتون های کمپانی برادران وارنر طراحی و ساخته شده است. این شهربازی بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا است و از 4 بخش مجزا تشکیل شده است. بازار کرامه، این بازار از چندین مجموعه فروشگاهی که در کنار هم قرار گرفته اند، تشکیل گردیده است. کنار هم قرار گرفتن غذا خوریهایی که هرکدام از یک مرز و بوم هستند، شاید انتخاب را برایتان دشوار کند اما این تجربهای است که در هیچ جا نمیتوانید شبیهاش را پیدا کنید. علاوه بر رولز رویس که تنها 2 مسافر را در خود جای می دهد، خودروهای بی ام دبلیو هم دسترس هستند که قیمت یکسانی دارند، اما با آن ها 3 مسافر را می توان جابه جا کرد. پس از آن تنها با ۵ دقیقه پیادهروی به موزه خواهید رسید. این شهربازی یکی از بهترین پارکهای دبی میباشد و در بخشهای نفسگیر و پر هیجان آن تنها افراد بالای 15 سال میتوانند وارد شوند.

این پارک با درختان نخل زیبا، یکی از باصفاترین پارکهای دبی به حساب میآید. یکی از قابلتوجهترین مراکز تفریحی در امارات، شهربازی و پارکهای آبی آن است. ضمنا این پارک آبی یک ساحل اختصای هم دارد و 16 رستوران مختلف در گوشه کنار آن ساخته شده است. اگر بخواهیم یکی از جدید ترین سواحل دبی را معرفی کنیم، می توانیم به ساحل لامر دبی اشاره داشته باشیم. در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این شترها در اندازههای مختلف عرضه شده و هدیه خوبی برای کودکان هستند. باوجوداینکه اینجا را باید دنیای کودکان معرفی کرد اما بزرگسالان هم با قرارگیری در این محیط، شگفتزده خواهند شد و آلبوم کودکی خود را در فضای پارک ورق خواهند زد. یکی دیگر از هیجان انگیز ترین تفریحات پارک را در اینجا تجربه خواهید کرد. در این کشور تا دلتان بخواهد شهربازی های جذاب و پارک های آبی شگفت انگیز ساخته شده است. طبق اطلاعات مندرج در وب سایت رسمی مجموعه شهربازی IMG دبی که در انتهای مطلب قرار داده شده، برای انجام بازی های مهیج و شگفت انگیز شهربازی آی ام جی دبی لازم است از قبل بلیط تهیه کنید. اگر شما هم قصد دارید در سینمایی بزرگ و مهیج وقت بگذرانید؛ نوو سینما را از دست ندهید.

[ بازدید : 3315 ]

[ شنبه 8 مهر 1402 ] 22:14 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]