جستجوی دبی مال


دبی مال از مهم ترین و اصلی ترین مراکز خرید دبی است که البته به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید جهان نیز شناخته می شود. مرکز خرید مرکاتو، با ظاهر و معماری ایتالیایی و جذابش، یکی از آن مراکزی است که در سفر به دبی، شما را بهسمت خود جذب میکند. امروز دیره در کشور امارات متحده عربی به نسبت مناطق همجوار خود از نظر فروش طلا و مراکز خرید دبی دارای محصولاتی با قیمتهای مقرون به صرفه و ارزان قیمت است. در آن میتوان تمام صنایع دستی مراکش و همچنین عتیقههای این کشور را خریداری کرد، بیشتر محصولات به فروش رفته در این غرفه محصولات ظروف و صنایع دستی سنتی مراکش میباشد. در این سالن از نماد اژدها، ستونهای سنگی مرمر بزرگ که نماد ورودی شهرهای چین است در فضای آن استفاده شده است و در سقفهای این سالن از معماری قدیمی چینی میباشد. در این ویدئو ۲۰ دقیقه ای به معرفی نرم افزار Etabs 2015 و قابلیت های جدید آن پرداخته میشود.این فیلم آموزشی توسط کمپانی سازنده برنامه Etabs منتشر شده است و البته همراه با زیرنویس فارسی میباشد. در این شهر تفریحات پرهیجان بسیاری در اختیار عموم قرار گرفته است که با برنامهریزی مناسب میتوانید در مدت زمان اقامتتان در این شهر، بسیاری از آنها را امتحان کنید. اتاقهای چرخ فلک با تکنولوژی بالا به تعداد 48 عدد توسط شرکت سویسی ساخته شده است و توسط شرکت Hyundai به عنوان پیمانکار اصلی نصب خواهد شد . 3. کابین خصوصی (private cabin): در آخر بلیطهای کابین خصوصی قیمت به مراتب بیشتری از دو نوع بلیط گفته شده دارند و در ازای کرایه یک کپسول از چرخ و فلک و دریافت خدمات VIP هر بلیط ممکن است بالای 1200 دلار آمریکا هزینه داشته باشد. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، ain dubai یا همان چرخ و فلک عین دبی بزرگترین چرخ و فلک جهان است؛ برای اینکه به طور ملموستر از بزرگی این جاذبه آگاه شوید، توجه شما را به حقایق زیر جلب میکنیم.

در صورتی هم که به دنبال خرید سوغاتی باشید، فروشگاه بسیار بزرگی در این ترمینال وجود دارد که از لوازم الکتریکی گرفته تا قهوه و خرمای عربی را در اختیار شما قرار میدهد. امروزه وجود اپلیکیشنهای ترجمه بخش بزرگی از این مشکلات را حل کرده است، با این وجود بهتر است کلمات پرکاربرد زبان کشور مقصدتان را در حافظه یا بر روی کاغذی داشته باشید تا بتوانید بدون معطلی از آنها استفاده کنید. رفت و آمد رایگان به فرودگاه با هماهنگی قبلی نیز از امکانات دیگر است. مزیت اوت لت استورها در این است که می توان اغلب مجموعه هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد. با وجود اینکه این ورزش در سراسر جهان بسیار محبوب و پرطرفدار است اما به دلیل نیاز به صحراهایی با شن مناسب، صحراهای دبی و امارات متحده از محبوبیت خاصی در میان ورزشکاران این ورزش برخودارند. یکی از سوالات پرتکرار درمورد سفر به دبی این سوال است که آیا ایرانی ها برای سفر به دبی ویزا نیاز دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله، دریافت ویزا از شرایط بی چون و چرای ورود به کشور امارات متحده عربی از ایران است. آیا ایرانی ها برای سفر به دبی ویزا نیاز دارند؟ به دکتر نیاز دارم. مرکز خرید مرکاتو به دلیل ورود تعداد بالای گردشگران به دبی تاسیس شد تا نیاز گردشگران را که به دنبال مکانهای بیشتری برای خرید بودند، برطرف کند. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۰ پذیرای بیش از ۳۱ میلیون نفر بوده است. مسجد بزرگ جمیرا در سال 1900 میلادی ساخته شده است . همچنین دسامبر یکی از بهترین ماههای سال برای سفر به دبی است، زیرا هم آب و هوای دبی بسیار مطلوب است و هم حال و هوای سال نوی میلادی و کریسمس در شهر میپیچد.

این موزه تاریخ تحول این شهر را از سال 1950 میلادی بازگو می کند. در راهنمای سفر به دبی جملات پرکاربرد عربی در سفر به دبی ذکر شده است تا با اعتماد به نفس بیشتری با مردمان محلی این شهر ارتباط برقرار کنید. در بیایانهای پهناور نزدیک به دبی، چند تپه شنی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری وجود دارد که بزرگترین آنها میان مردم محلی به بیگ رِد یا قرمز بزرگ معروف است و ریسکپذیرترین ورزشکاران در این تپهها مشغول به این ورزش میشوند. پس در ادامه مقاله الی گشت با ما باشید تا ببینیم تفریحات دبی که باید آنها را تجربه کرد، کدامند. بر اساس نظرسنجیهای انجام شده تجربه تفریحات دریایی یکی از اصلیترین انگیزههای سفر گردشگران به دبی است. بر اساس برنامه ریزی های مدیریت این مجموعه محل عرضه مواد غذایی که برای هر نوع ذائقه از هر ملیتی پیش بینی شده در یک قسمت، کالاهای ویژه کودکان در قسمتی دیگر و به همین ترتیب مراکز تفریحی مثل سینما، سالن های ورزشی، محل بازی کودکان نیز در قسمت های خاص در نظر گرفته شده است. “جاده آسیا” یک خیابان عابر پیاده جدید است که دارای 43 کیوسک از 13 کشور آسیایی است که در غرفه ها نمایش داده نمی شوند.

برج العرب به کدام جاهای دیدنی دبی نزدیک است؟ پارک آبی وایلد وادی دبی در نزدیکی برج العرب و مرکز خرید امارات ساخته شده است و یکی از بهترین پارکهای آبی دبی محسوب میشود. پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دبی می باشد، پارک بسیار تمیز است، خدمه ی آن گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمیها در آن تعبیه شده اند. پارک آبی وایلد وادی از بهترین پارک های آبی دبی است. پس بهتر است در راهنمای سفر به دبی اشاره کوتاهی به تفریحات لاکچری دبی داشته باشیم. در بخشهای قبلی به معرفی چند ورزش آبی و غیرآبی در دبی پرداختیم، اما این موارد تنها تعداد بسیار کمی از تفریحات هیجانانگیز دبی هستند که توانستیم در این مقاله الی گشت بررسی کنیم. از بخشهای جالب کایاک سواری در دبی این است که میتوانید با سوار شدن بر کایاک به دل دریای پهناور بزنید و تا مدت زمان تعیین شده از آرامش و صدای امواج دریا استفاده کنید. کایاک سواری یکی از پرطرفدارترین ورزشهای آبی است که به دو شکل تک سرنشین و دو سرنشین انجامپذیر است. شهر دبی نیز یکی از شهرهایی است که به واسطهی بناهای مدرن و شاخص و جاذبههای گردشگری جذابی که دارد بر سر زبان جهانیان افتاده. ورود به بیشتر کلابهای دبی مانند باشگاه کاوالی، سیرک لو سورر، آرمانی و آبی مارلین ایبیا در روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات آخر هفته برای عموم مردم و توریست ها مجاز است و از آن بهتر ورود خانمها در بسیاری از کلابهای دبی در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه رایگان میشود. سالها پیش ویزای توریستی دبی برای گردشگران ایرانی به صورت ویزای عادی، سرویس، یک ماهه و سه ماهه با ارائه پاسپورت معتبر و کارت ملی صادر میشد، اما اکنون در صورت داشتن شرایط زیر میتوانید برای اخذ ویزای دبی اقدام کنید.

حال اگر جایی باشد که بتوان خریدی به صرفه، وعده غذایی خوب و تفریحاتی بینظیر در آن داشت همه چیز بسیار خوب و عالی پیش خواهد رفت و در واقع میشود یک تیر و سه نشان زد، تجربه همزمان چند تفریح در یک مکان تنها در مرکز خرید امارات مال دبی امکانپذیر است. در گذشته این پارک آبی بزرگترین سرسره آبی در جهان را بعد از آمریکای شمالی داشت که آن را سالها بعد برای توسعه امکانات تفریحی جدید حذف کرد. امکانات غواصی در جزایر قشم و کیش هم فراهم است و این امکان تفریحی را در دبی هم در دسترس خواهید داشت. دبی دارای خط ساحلی طولانی با ساحلی تمیز و سفید رنگ است که هر گردشگری را مجذوب میکند. یکی از برنامههای پرطرفدار این مجموعه رقص و پایکوبی در پارتی و رقص با اجرای دی جیهای بسیار معروف است. شرکت گردشگری abra انواع قایقهای لوکس تا معمولی را برای کروز سواری شبانه در دبی آماده کرده است تا علاقهمندان بتوانند هر شب صندلی خود را بر روی کروزی لوکس رزرو کنند. در این جشنواره پودرهای رنگی روی سر و بدن شرکتکنندهها و گردشگران ریخته میشود و در کنار هم به رقص و شادی مشغول میشوند. رقابتهای قهرمانی فازا (Faza Championship) هر ساله در دبی برگزار میشود. قیمت بازدید از باغ معجزه دبی: بزرگسالان 55 درهم امارات و کودکان 3 تا 12 ساله 40 درهم امارات. هزینه خرید بلیت کایاک به ازای هر ۲۰ دقیقه برای هر نفر، ۴۰ درهم تعیین شده است.

• برای خانواده ها (دو بزرگسال و یک کودک) 100 درهم. پارک ام سقیم یک پارک ساحلی است که در کنار هتل جمیرا قرار دارد و در طول هفته فقط زنان و کودکان اجازه ورود به آنجا را دارند. برای طرفداران ورزشهای ساحلی، ساحل کایت با منظره متفاوت و شگفتانگیز پرواز کایتهای رنگی در آسمان مکان بسیار مناسبی جهت تفریح و وقت گذرانی است. این آب نما با موزیک های متفاوت از ۶ عصر تا ۱۱ شب به صورت ۳۰ دقیقه یکبار برگزار می شود. در این ساحل میتوانید چادرهایی مخصوص با کولر گازی اجاره کنید. همچنین میتوانید به مدت یک ساعت جت اسکی اجاره کنید و از سواری مفرح در امتداد اسکله های دبی لذت ببرید. در بیشتر کروزها برنامه معروفی به نام “شام در قایق” از ساعت هشت شب تا ده و نیم شب برگزار میشود. هزینه اجاره جت اسکی به ازای یک و نیم ساعت ۵۰ دلار است. لگولند یکی از جدیدترین مراکز تفریحی در دبی است که کودکان و نوجوانان در آن میتوانید به ساخت و ساز مشغول شوند. جشن روز ملی امارات یکی از مهمترین جشنهایی است که هرساله روز ۲ دسامبر در دبی و امارات برگزار میشود. این مجموعه سینمایی چند منظوره، با داشتن یک استیج مناسب سخنرانی، برای برگزاری جلسات کاری و شرکتی نیز، قابل رزرو است. پارک زعبیل (عربی: حديقة زعبيل) یک پارک عمومی در دبی، امارات متحده عربی که در منطقه زعبیل دبی واقع شدهاست، از شمال به مسیر شیخ راشد و از شمال غربی به مسیر شیخ خلیفه بن زاید منتهی شده و از جنوب خیابان شیخ زاید آن را قطع میکند.

این ساحل در فاصله کمی از جاذبه های توریستی قرار دارد و مسافران می توانند از این ساحل نمای زیبایی از برج خلیفه داشته باشند. اگر میخواهید اجناس و کالاهای مختلف را با قیمت مناسبتری خریداری کرده و کمی از برندهای لاکچری و گرانقیمت فاصله بگیرد، توصیه میکنیم که به بازار مدینه جمیرا بروید. 26 رستوران، 50 وسیله بازی، غرفه های گوناگون و همینطور صنایع دستی از کشورهای مختلف در این دهکده جهانی در معرض نمایش اجاره خودرو در دبی قرار دارند. وارد غرفه که شوید، فروشگاههای صنایع دستی شما را از هر طرف دوره خواهند کرد. شهربازی آی ام جی برخی از رستورانها و فروشگاههای منحصربهفرد را دارد که انواع مختلفی از غذاها از جمله غذاهای آمریکایی، خاورمیانهای، پان-آسیایی، مکزیکی، اروپایی، هندی و آفریقایی ارائه میکنند. آی ام جی ورلد یکی از بزرگترین مراکز بازی و تفریح در دبی برای کودکان و یکی از برترین پارکهای تفریحی در جهان محسوب میشود که شهرتی بسیاری در میان کودکان و نوجوانان دارد. یکی از افتخارات شهر دبی میزبانی از بزرگترین باشگاههای گلف دنیاست، زیرا فرصت تماشای بازیکنان محبوب گلف در جریان برنامههای تور گلف مِنا (Mena Golf Tour) و مسابقات دبی دیزرت کلاسیک (Dubai Desert Classic) به وجود میآید. برای بازدید از شاهینهای دبی به اقامتگاههای باب الشمس و اَل مَها سر بزنید، زیرا در این دو مکان میتوانید به تماشای سرعت پرواز شاهینها بنشینید. اگر شما هم با فرزندانتان به دبی سفر میکنید، اصلا نگران نباشید زیرا تفریحات بسیاری زیادی برای کودکان و نوجوانان در دبی ساخته شده است. محوطه درون لگولند به شش بخش مجزا به نامهای کارخانه، شهر لگو، قلمرو پادشاهی، محوطه تخیل، فضای ماجراجویی و مینی لند تقسیم شده است و کودکان و نوجوانان میتوانند هر روز از ۱۰صبح تا ۶ عصر در این مکان بازی کنند. پارک ساحلی الممزار ۱۰۶ هکتار مساحت دارد که شامل محوطهای وسیعی با بخشهایی مانند باربیکیو و غذا، آمفی تئاتر، استخر، محوطه بازی کودکان، اجاره دوچرخه، تالابها و محوطه سرپوشیده کنار ساحل میشود.

پارک آبی آتلانتیس سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و بهترین سرسرههای آبی در جهان را در اختیار علاقهمندان گذاشته است. از نکات جالب توجه دیگر در بازدید از اسکله ابرا این است که این اسکله از نقش تجاری هم برخوردار است و گردشگران امکان خرید از مراکز خرید این منطقه از دبی و یا صرف ناهار در رستوران های اطراف آن را دارند. جالب است بدانید در این کلابها اغلب شرکتکنندگانی از کشورهای شرقی و غربی خواهید دید. این پارک آبی بخشی از یک مجموعه بسیار بزرگ به نام نخل آتلانتیس است. خانه های تابستانی جمیرا دارالمسیاف یک منظره عالی به دور از شلوغی شهر را برای مهمانان خود فراهم می کند. بازدیدکنندگان تجربهای از فضا و کهکشان را تجربه خواهند کرد، این تجربه چندحسی با ذهن، بدن و روح آنها ارتباط برقرار میکند که با آخرین فناوریهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ، تعاملات انسان و ماشین، و هوش مصنوعی فراهم شده است. استارباکس نه تنها تاریخ طولانی قهوه را ارج مینهد، بلکه احساسات اجتماعی را تقویت میکند و آرامش و رهایی از استرسهای ناشی از کار و منزل را فراهم میکند. فرودگاههای امارات نه فقط به جهت جابجایی مسافر بلکه به جهت حمل بار با توجه به موقعیت استراتژیک این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و توسعه آنها در راستای تدابیر اندیشمندانه مدیران شهری و ملی است. گفتنی است این ساحل کتابخانهای دارد که گردشگران میتوانند به صورت رایگان از آن کتاب قرض بگیرید و هنگام استراحت در زیر نور آفتاب مطالعه کنند. شاید شما هم تجربه رفتن به پارکهای آبی مختلفی را داشته باشید، با این حال به شما توصیه میکنیم حتما یک روز آفتاب خود را در دبی صرف بازی و شنا در پارکهای آبی سوپرمدرن دبی کنید. این هتل دارای ۲۵۰ اتاق است که میتواند حداکثر یک خانواده پنج نفره را در خود جای دهد تا از تعطیلات با مضمون لگو لذت ببرند.

مجموعه بازارهای دیره در شمال خور دبی قرار دارند و هرکدام از دالانهای آن معرف ملیتهایی است که در دبی زندگی یا تجارت میکنند. به علاوه در این موزه مصرف انرژی، کربن و آب بسیار کم بوده و آن هم به دلیل وجود پنلهای خورشیدی است که در طول یکسال، ۴۰۰۰ مگاوات از انرژی خورشید را توسط ایستگاهی که به آن متصل است، دریافت میکنند. برج خلیفه یکی از برجستهترین سازهها و مکانهای دیدنی دبی است که با ۸۲۹ متر ارتفاع، مرتفعترین آسمانخراش جهان و مشهورترین مکان در شهر دبی است. همین قضیه باعث شد که نام اصلی پروژه که قرار بود در ابتدا برج دبی (بدون پسوند خلیفه) باشد، به Burj Khalifa تغییر پیدا کند. رستوران اتمسفر، مجهزترین و باامکاناتترین رستوران بینالمللی با ۳ بخش مجزا، بههمراه لژ خانوادگی و بخش VIP، در طبقه ۱۲۲ برج خلیفه دبی قرار گرفته است. زبان اصلی دبی عربی است. معماری ساختمان اپرای دبی یکی از شاهکارهای معماری به شمار می آید و نمای اصلی سالن که شبیه به کشتی است طراحی بسیار شیک و لوکسی دارد. فعالیتهای اصلی در این پارک ماروِل، لاست وَلی، کارتون نت وُرک، آی اِم جی بولوارد و نووُ سینِماز نام دارند. آی اِم جی ورلدز آو اَدوِنچِر در فضایی به وسعت ۱۳۹ هزار متر مربع، با گنجایش ۲۰ هزار بازدیدکننده ساخته شده است. قابل توجه است که این استخر رایگان می باشد.

[ بازدید : 4268 ]

[ شنبه 15 مهر 1402 ] 16:21 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]