سیستم مه پاش چیست و چگونه کار می کند؟


در فصل گرما نمی توان از فضاهای باز مانند پاسیو، رستوران، کافه و گلخانه برای نگهداری گل های حساس به گرما استفاده کرد و برای همه آزاردهنده است. اما آیا می دانستید که با سیستم های مرطوب کننده می توانید همزمان در تابستان از فضای باز لذت ببرید؟ دستگاه مه پاش سیستمی است که به گلخانه ها، رستوران ها و کافه ها کمک می کند محیطی خنک و دلپذیر را برای گل ها، مشتریان و کارمندان خود فراهم کنند. سیستم مه تایوانی دمای هوا را تا حدود 40 درجه کاهش می دهد و رطوبت هوا را تنظیم می کند. با ایران پمپ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه با شما به اشتراک بگذاریم.

سیستم دود چیست؟

ما می دانیم که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است. بنابراین، ما از قوانین فیزیک برای یک سیستم خنک کننده کاربردی به نام مه پاش برای خنک کردن محیط های باز و بسته استفاده می کنیم. رطوبت ساز از یک پمپ قدرتمند استفاده می کند که به یک موتور الکتریکی نیز متصل است تا آب را مکیده، فشرده کند و به داخل نازل پمپ کند. فشار آب جت آب را به صورت قطراتی به اندازه 20 میکرون در سرتاسر محیط کافه، رستوران یا گلخانه شما خرد کرده و پخش می کند.

چگونه یک سیستم مه، محیط را با مه خنک می کند؟ از آنجایی که این ماده کوچک است و واکنش پذیری آن به عوامل محیطی زیاد است، قطرات میکروسکوپی آب که تمایل به تبخیر دارند می توانند به سرعت گرما را از محیط هتل، رستوران یا گلخانه خارج کرده و فضا را خنک کنند. البته باید بگوییم که این قطره ها روی زمین خیس نمی شوند و اثری از خود باقی نمی گذارند.

استفاده از مه آب چگونه است؟

98 درصد در کاهش مصرف آب در سیستم مرطوب کننده موثر است و البته این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اندازه نازل ها به فشار و تعداد نازل های استفاده شده در رطوبت ساز بستگی دارد. هر چه سیستم بزرگتر باشد، نازل ها بیشتر می شود. علاوه بر این با افزایش استفاده از نازل در سیستم مه تایوان، مصرف آب مه در این سیستم افزایش می یابد. علاوه بر این، تهیه سیستم رطوبت ساز صنعتی بهترین گزینه برای خنک سازی و جلوگیری از گرد و غبار در محیط به شمار می رود. https://hamyar3ocial.ir/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d9%86%d8%af%d8%9f/

با توجه به محدودیت منابع آبی در فصل تابستان، مردم راهکارهایی را برای کاهش مصرف بی رویه آب در این فصل اتخاذ کرده اند که یکی از این راهکارها استفاده از مه پاش در رستوران ها، کافی شاپ ها، گلخانه ها و دامداری ها است که معروف است. تا راهی موثر برای خنک کردن محیط باشد.

ایران پمپ به عنوان یک پیمانکار تهویه مطبوع در مقیاس کامل به شما کمک می کند تا پارک خود را راه اندازی کنید، محیط را با کارگران کارخانه خود پیوند دهید یا با طراحی رستوران خود، کسب و کار خود را بهبود بخشید.

چرا از مرطوب کننده استفاده کنیم؟

میسترها علاوه بر خنک کردن محیط های بسته و باز، در کاربردهای دیگر نیز برای بهبود فضا در ساختمان های بسته، کافه ها و رستوران ها مفید هستند. به عنوان مثال، سیستم مه تایوانی با آبیاری تمام گیاهان در یک گلخانه مشترک، می تواند رطوبت لازم را بدون خیس کردن خاک در اختیار گیاهان قرار دهد. در نهایت از رشد قارچ ها و بیماری های مختلف جلوگیری می شود. علاوه بر این انتقال آب به برگ و ساقه گیاهان خوراکی در گلخانه های هیدروپونیک کارایی بیشتری دارد و به رشد بهتر گیاهان کمک می کند.

سایر مزایای استفاده از سیستم مه پاش پمپ ایران عبارتند از:

تمیز کردن هوای موجود

از شر آفات خلاص شوید

بوی نامطبوع و آزاردهنده محیط را از بین می برد

مقرون به صرفه تر از بسیاری از لوازم خانگی

رطوبت را با توجه به نیاز خود افزایش دهید

انعطاف پذیری بالایی داشته باشد

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از رطوبت ساز به مدت طولانی استفاده کنید، باید مراقبت از آن را در اولویت قرار دهید. مهم است که سیستم شما برای مکان مورد نظر مناسب باشد. اگر این نسبت رعایت نشود، احتمالاً باید بیشتر از مه پاش استفاده کنید، در غیر این صورت آب در دستگاه باقی می ماند. در ضمن این سیستم را به هیچ عنوان نزدیک آب قرار ندهید و دائما تمیز کنید تا زنگ نزند.

اخرین حرف

خرید سیستم مه پاش از مجموعه پمپ ایران به شما کمک می کند گلخانه ای پر از گل های تازه داشته باشید. اجازه دهید مشتریان از فضای کافه یا رستوران شما لذت ببرند و محیط کارخانه را خنک کنند. این سیستم ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین آن را خریداری کنید. مرطوب کننده ها برای آبیاری گل های داخلی و خارجی، زمین های کشاورزی، زمین های فوتبال، مناطق سبز پارک و غیره ایده آل هستند. برای خرید مه پاش تایوانی به سایت ایران پمپ به نشانی iran-pump.com مراجعه کنید تا بهترین تجهیزات را برای شما بخرد.

[ بازدید : 35 ]

[ دوشنبه 16 بهمن 1402 ] 17:20 ] [ M89 ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]